17 April-08

Helloj!!
Idag var det Äntligen inskrivning på mvc. Är såå nöjd med min bm.
Vaknade vid 7 tiden o tog på mig sedan var det bara att traska ner (skulle vara på mvc kl 8)
bm var som sagt jätte bra och berätta allt utan att prata som om man var ett litet barn, något jag hatar riktigt mkt är när en läkare pratar till en precis som man är 3 år. Hatar sånt, men sådan var inte hon så det var bra =)
Efter mvc kom svärmor och hämtade oss så gjorde vi lite ärende och sean åkte vi hem till henne o fikade. Sen blev allt svart hehe.. råkade somna.. hehe.. har inte sovit så mkt på dom senaste dagarna =/ vet inte riktigt varför..
Men det var skönt att sova lite siesta innan.. Så nu kom man hem för ca 30 minuter sen och sitter här och spelar yatzy. Veckan som gått har inte hänt så mkt iheller..
Illamåendet börjar äntligen avta lite så det är ju skönt. Men det är fortfarande alla lukter ush.. känner mig som en spårhund ibland, ibalnd när man står på balkongen så kan man ju nästan känna vad grannen lagar för mat hehe..
Men men som jag brukar säga jag mår illa o har alla dessa konstiga sakerna för mig men det är för något bra iallafall =)
Bokade tid idag också för UL =) den 26 Maj ska vi dit ååh vad jag längtar att få se mitt lilla hjärta där inne <3
Jaha, vad ska man mer skriva.. hmm..
Ajja får räcka såhär ska in o sova ska upp tidigt imorrn eftersom jag ska till mvc imorrn igen och ta blodprov, kuunde inte göra det idag eftersom jag inte sovit så bra så kännde jag mig rätt så yr och konstig. så bm bad mig komma tillbacks imorrn istället..
Nej nu får ha det så bra allihopa!!
Lägger upp bild senare på magen för v.10 orkar inte ta foto nu..

Kram på er alla!!! <3

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0