4 April-08

Hellu..
Idag har man tvättat.. ush..
Vaknade vid ett tiden och direkt ner i tvättstugan.. sen har man inte gjort så mycket mer än ätit tittat på tv o ätit hehe..
Nu börjar man känna att man verkligen är gravid.. Vaknar 15 ggr på nätterna för att det gör ont att ligga på mage..
Magen börjar synas mer o mer nu.. (tycker jag iallafall hehe)
Och brösten ush.. dom ömmar så mycket.. när jag vaknade imorse så kändes det som jag hade två tunga stenar på bröstet.. jag har i vanliga fal en mindre a kupa och änsålänge så har dom blivit så stora så jag kan få in dom i en liten b kupa.. och det känns redan i ryggen och jag som alltid velat förstora brösten kanske tänker om efter graviditeten.. Nu saknar man nästan sina små bröst hehe.. Men men..
Min lilla krabat där inne bara växer o växer känner man det töjer sig i magen och försöker göra plats där inne nu och man känner pain pain pain.. Mår illa som bara den och matlusten varierar från att inte alls vara hungrig alls och illa mående kan jag helt plötsligt bli svin hungrig och kännas som om jag inte ätit på en vecka till att jag bara vill ligga i soffan och inte röra mig alls. Ush vad det pendlar.. Men det är ju sådant man får stå ut med.. har ju velat detta så länge så hur illa jag än mår så är jag så jäkla glad och lycklig.
Nu har man snart gått upp 2 kilo =).. Min normala vikt brukar ligga mellan 48-49 kg och nu vägde jag mig precis och ligger på 50,8 kg.
Nej nu ska vi snart åka hem till svärmor så pcka ihop oss lite.
Till er där ute.. Ta det lungt i helgen =)

Puss och kram 

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0