7 April-08

Guud vad arg jag blev imorse.. Skulle till MVC idag kl 8 för att skriva in mig. Klockan ringde klockan 7 och vi steg upp Danne säger Ååh herregud när han tittar ut genom fönstret och jag som ligger kvar i sängen o tittar ut ser lite snö på fönstret när jag resr mig upp ser jag värsta mycket snö och då ville man ju verkligen inte stiga upp. Men svin trött som jag var va jag tvungen att gå upp och ta på mig.
Klockan blev typ 7.25 och Danne börja tjata på att vi skulle gå, men eftersom jag hade så satans ont i magen och svin trött på det hela sa jag till honom att jag måste sitta ner en stund. (det tar inte så lån tid att gå ner till mvc från oss typ 5-10 min) Iallafall jag sitter o klagar till Danne hur ont jag har och hur illa jag mår så ringer telefonen.
Det var från MVC barnmorskan jag skulle träffa har blivit sjuk. Såklart tänkte jag.. jag tog den snabbaste tiden dom hade när jag var där nere sist eftersom jag vill göra ul så snart så mörjligt. Ajja, fick en ny tid till en annan barnmorska nästa vecka på Onsdag 16/4. Så nu får man längta ännu mer =( hehe.. men men..
Så jag kastade av mig sakerna och gick in o la mig igen, innan jag somna så kom Danne in och frågade om han skulle göra något att äta till mig så go som han är =) Älskar dig <3 Så lite frukost på sängen fick man osså =)
Sen somnade man gott och sov fram till halv 3 eller om det var halv 4 mins inte riktigt..
Men vaknade till ett sådant underbart väder =) Värsta solen =)  (all snö som var på dagen var borta)
Så jag har inprencip suttit på balkongen hela dagen sens jag vaknade hehe =) Häärligt..  jär är en riktig solfantast.
Sen har man varit nere o handlat lite fika eftresom lilla Emma kommer nu vilken minut som helst.
Länge sen man träffa den lilla kråkan så ska bli kul =) Nej nu ringer det på dörren så det är väl Emma.

Juste gick in i vecka 9 idag =) tog en bild innan idag 7/4-2008

image13


Kommentarer
Postat av: yasemin

jag är nästan säker på att du kommer få en pojke

2008-04-14 @ 23:59:43

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0