19 Augusti-08 (98 dagar kvar =))

Hej hej!!

Idag gick vi in i vecka 27 herregud tänkasig att det bara är 13 veckor kvar sen har vi vårt lilla mirakel hos oss =)
Ååh vad jag längtar =D =D
Idag har jag ringt runt lite till olika ställe där man kan göra privat-ul.. nappade på det sista på Vasakliniken (mamamia) där tar dom 450:- för besöket och 50:- för foto och det som gjorde att jag så gärna vill gå till dom är för att där kan man få en dvd på hela ultrljudet för bara 100:- det tycker jag skulle vara gulligt att ha.
jag själv är uppvuxen som en riktig filmdonna haha =p nej men från det att jag var liten bebis så har jag rest mycket med familjen och mormor och morfar hade alltid med sig sin videokamera och gissa vem som stod framför den hela tiden och "tramsade" haha jo jag.. iaf, jag tycker det är jättekul att sitta och titta på mig själv när jag var liten och därför vill jag göra det samma med min lill*. 

Magen v. 26



Magen v.26 framifrån



Puss puss på er!!! Nu ska jag äta banan med chokladglass mums =)

Kommentarer
Postat av: Carro

vilket fin gravid mage du har.. :D lycka till med bebis..

2008-08-20 @ 15:36:17
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0