25 Augusti-08 (92 dagar kvar =))

haha vilken dag det var igår haha.. Gick upp vid halv 12 Emma ringde och sa att hon snart skulle komma och hämta mig. Hon skulle köra upp en häst och en gammal elev till Skara så hon frågade om jag ville följa med som sällskap vilket jag snällt kunde göra eftersom jag inte hade någon bättre för mig. Iaf. vid halv 1-1 var dom här och hämtade mig efter det körde vi ut till Tuve (eller vad det heter) och skulle hämta transporten som vi skulle låna utav en kvinna men kvinnan vi skulle träffa verkade helt förvirrad hon visste inte vart hon bodde typ hon sa 3 olika ställe 3 gånger, när vi efter ca 40 minuter mötte henne så hade hon inte transporten där så vi fick köra en bit för att hämta det. Efter det bar vi upp till Fotskäl för att hämta hästen och hästen som vi skulle köra har aldrig åkt "låda" tidigare så det tog ytterliggare 2 timmar för att väl få in hästen i transporten. När vi väl börjar köra så körde vi o körde vi körde i ungefär 2-3 timmar tills vi upptäkte att vi kört fel HAHAHAHAHA vi skulle till skara men hamnade i Jönköping hahaha så går det när man släpper lös 3 tjejer som har mycket att prata om HHAHAHHA.. vilket fall som helst klockan var mycket och vi alla var jätte trötta och ville bara komma fram till skara och sedan baa få köra hem. Men aa hela resan igår tog 13 timmar ungefär hahaha.. ush fyfan hade ju kunnat köra upp till sthlm och hem igen på dom timmarna hahahhaa... Herregud.
Ajja så kan det gå..
idag har jag legat och degat hela dagen i sängen blve lite för mkt sittande igår så har lite ont i ryggen  så vart skönt o baa legat i sängen idag =)
Imorgon ska vi på lite ärrenden jag och gubben sen får man se om man kanske går och tittar lite bebissaker.. måste ju börja handla hem så smått nu är ju baa 3 månader kvar och man ska inte säga baa för vem vet den lill* kanske vill titta ut lite tidigare så man måste ju vara lite förberedd..

Nej nu ska ag göra ngt att äta har inte ätit så mycket idag =/ ush blivit dålig på maten igen men det är för den lill* är Väldigt spratlig av sig så mår lite illa emellanåt så har ingen stor lust till mat. Men nu är jag hungrig!!!! tacos får det bli =) MUMS!!

Hoppas ni haft det bra??! och en bra helg.. take care
puss o kram


Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0