27 augusti-08 (90 dagar kvar=))

ush vilken jäkla natt..
Danne somnade vid 21-tiden och jag som inte alls va trött var fortfarande klarvaken satt och tittade på En prinsessas dagbok. Iaf när klockan började närma sig 2 blev jag trött och gick in och gjorde mig iordning för sängen efter det gick jag ut på balkongen för att se om den vita bilen kommit tillbacks.. Men det hade den inte
Det var en man som stod utanför oss hela dagen och sedan när han skulle köra iväg efter typ sådär 8 timmar så vinglade han väldigt mkt så man blev lite orolig. rikrigt skumm(påverkad) verkade han vara.. Iaf när jag stod där och tittade så hör jag från taket att det är någon som flyttar sig typ går ett steg bakåt.. Och fyy vad jag blev rädd så fick sova med balkongen stängd inatt (har såna konstiga tankar att någon ska gå upp på taket och hoppa in på vår balkong eftersom det inte är så längt mellan tak och balkong så är det hur enkelt som helst) ush min största fasa!!! =/
Ajja sprang in till sängen och la mig under täket som en rak spik hahaha.. Försökte somna men nej då då började man höra massa saker ifrån vinden igen (det är antagligen ngn som bor där uppe för man hör saker flyttas där upp några ggr om dagen) och även massa knakningar ifrån lägenheten. (jag är väldigt andlig, tror på liv efter döden) försökte be dom gå därifrån men alla ville inte ge med sig så jag fick tända igen och göra lite korsord för att trötta upp hjärnan lite som var uppe i varv nu efter allt som hände..
Hahahaha ni tror nog att jag är knäpp eller ngt nu när ni läser hahaha men jag tror på andar/spöke osv osv..
Ajja somnade tillsist.. så idag vaknade man sent igen,,, var nere o handlade lite gott till ikväll och nu sitter vi och väntar på pizzan är inte alls sugen på pizza men det var Danne och eftersom han får stå ut med att äta kött 6 dagra i veckan så kan ajg väll offra mig en dag för honom =P hahaha

Nu kommer pizzan =) tjineling..
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Det är Carro på bilden :) hur gick det med spökena tillslut förresten? ;)

2008-08-28 @ 15:52:05
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/
Postat av: millan

hej hej!! jag har köpt pumadressen på en sportaffär (dock inte en "känd") men tror att de har liknande på stadium och intersport. kolla tradera annars! ;) kram



fin blogg förresten!!

2008-08-28 @ 20:31:09
URL: http://jarmilla.blogspot.com

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0