30 Augusti-08 (86 dagar kvar=))

Nu är jag tråkig igen men har såååå fruktansvärt ont i svanken så orkar inte tänka eller skriva...

Vem är din bäste vän?

Min Mamma ♥♥
Vem älskar du?
Familjen, Min egen lilla familj som snart utökas med en liten ...♥
Vem hade du senast sex med?
haha.. Daniel såklart.. my love♥
Vem vill du bli full med?

Gillar inte att dricka längre =/ Inte baa för att jag är gravid utan tycker inte det är kul längre. Har lika roligt utan sprit ;-)
Vem är den bästa artisten?

Kommer inte på någon nu
Vem pratade du senast i telefon med?

Mamma♥
Vem har du en liten crush i?

Om jag baaa kommit på namnet på honom =/ haha =P
Vem är snyggast i världen?
Hmm.. vet inte.. men jag är vackrast iaf. ;-)

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Mamma och pappa
Vem är snällast i världen?

Min katt Cindy haha hon vill altid gosa min lilla gumma.
Vem är din bästa kompis?
Emma

Vem vill du prata med?

Just nu med en läkare som kan ge mig svar på vad jag ska göra med min onda svank =/
Vem sov du med senast?

Min älskling Daniel och magen ♥
Vem såg du full senast?

Hmm.. ojj det vet jag inte
Vem vet allt om dig?

Min familj och Daniel
Vem kysste du senast?

min booღ
Vem kramade du senast?
Min älskling

Vem kan du berätta allt för dig?

Min familj och Daniel och Emma
Vem hatar du?
Hata är ett starkt ord, hatar ingen. Men finns folk man inte gillar.

Nu ska jag sova, godnatt där ute puss puss


Kommentarer
Postat av: ina

snygg blogg!:D

kolla in http://www.gratisgen.se/?ref=92417 vetja:)

2008-08-30 @ 22:54:39
URL: http://iiiiina.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0