9 Augusti-08

Hi, idag tog jag lite "sovmorgon", har inte sovit så bra nu sens jag kom ner till malmö. Lill*n sparkar ju som f*n när jag går och lägger mig men nu har h*n börjat få in sånna fullträffar herregud h*n lever verkligen livet där inne när man ska sova.
Haha underbart men ändå jobbigt för man vill ju sova hehe.. Och såklart också att Danne inte är här det känns så tomt i sängen =( Ush hatar det =( Saknar dig älskling <3 men snart kommer vi hem =) då ska vi mysa =)

Annars har det inte blivit av så mycket.. sitter och spelar på king som vanligt hehe (A) ska snart ställa mig och diska lite tänkte jag, så slipper mamma ha det när hon kommer hem från jobbet. =)
Sen ska jag ner till Melinda tänkte jag.
nej nu ska jag bröja med disken mamma kommer snart.
ha det bra kram kram

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0