12 Augusti-08

Hello!!
Sitter här och scannar igenom min dator så då tänkte jag att jag passar på att gå in och skriva lite..
ush har suttit nu i 2-3 timmar med detta blir så jäkla arg/ledsen. Jag och mamma stod och pratade om musik och jag ville visa henne en låt jag tycker om (Katy Perry - I Kissed A Girl), så för att inte behöva vänta på att den skulle laddas ner så gick jag in på en sida för att lyssna på den direkt och då kom det jävla viruset eller aa det börja ploppa upp massa hemsidor i skit vet inte om det var hemsidan som är "infected" men sist jag va inne på den så hände likadant. Och denna gången fick jag ännu mer virus så nu har jag suttit här i timmar med detta.. Tack och lov så har jag Tomas (Danne's bror) som är expert på datorer så han har hjälpt mig. Fast att han ska upp och arbeta imorgon så satt han och höll på ända fram till halv 2 typ. Han är verkligen en pärla =)
Iaf. så nu sitter jag och scannar datorn och hoppas på att få bort det mesta.. så får Tomas kolla min dator mer sen när jag kommer hem.

Aaa idag åker man hem igen då.. ush hatar att åka både från göteborg och malmö. I göteborg saknar jag Cindy (vår katt) och lägenheten och såklart Danne om inte han är med nere i malmö så går man och saknar i sönder sig på honom =( och sen när man är i göteborg så saknar man familjen så man nästan spricker =/ Ush hatar verkligen det. Men men  så är det ju när man bor i en annan stad än familjen.

Ååh gud vad jag saknar Danne =( helt jävla patetisk är man ibland alltså haha men det är väl det som kallas kärlek när man verkligen saknar en människa eller? aa lite beroende är man väl också hehe =P
Sorry älskling men när jag kommer hem så blir det synd om dej ;-) kommer inte släppa dig på hela kvällen. Jag och lill*n längtar såååååå mycket efter dig <3

Nej nu är scanningen snart klar så nu ska jag gå och göra mig redo för sängen.. Godnatt skriver jag men för er är det säkert Godmorgon eller Godeftermiddag hehe.. Ajja hoppas ni har sovit gott iaf. Och haft en bra start på dagen eller haft en bra dag?!?!!!

Puss & kram


Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0