31 Augusti-08 (85 dagar kvar =))

Helloj!!!
Sorry att jag inte skrivit men har inte orkat ar haft så fruktansvärt ont i min onda svank :( Har länge haft problem med ryggen/svanken och nu när jag är gravid så bir det ju tyvär inte bättre nu när man bär på mer vikt =/
Förstå mig rätt nu jag ÄLSKAR verkligen att jag går upp eftersom jag har så svårt annars att gå upp.. Nu blir man ju lik glad varje gång man ställer sig på vågen och ser att man gått upp.. Men det är ju det med höften =( Ush det gör så fruktansvärt ont..
Men men.. iförrgår åkte vi hem till svärmor för att säga hejdå då hon åker till Ungern i 9 dagar.. Så vi sov över där som vanligt hehe.. gjorde inget speciellt satt mest och pratade sedan i lördes åkte vi och handlade lite.. hämtade även ut min startbox som man får gratis när man är gravid =) åååh vilka söta små blöjor längtar så tills blöjan är full med bebis =) Nej inte bebisbajs haha...

Juste ni vet ju inte om att vi ska på ultraljud imorgon :D Ringde i fredes och beställde tid och fick imorgon klockan 13.30 så imorgon blir det nog att vi tar reda på könet. men det är fortfarande "blanadade" känslor om hur vi vill göra om vi ska ta reda på det eller ej??!! På ett sett så vill vi ta reda på det så man kan handla hem rosa eller blått och andra saker.. Sen vill vi inte ta reda på det för det hade ju varit kul att få en liten "överaskning" men aa vi får se imorgon..
Ska göra dvd-inspelning så ska försöka lägga upp filmen sen.. =)

Nej nu ska jag in och ta en dusch sedan blir det sängen och upp tidigt imorgon har lite ärrenden innan vi ska dit också..
Hoppas ni haft en bra helg.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Sååå, vet ni nu vad det blir? :)Förresten du vet om att man inte kan se dina å ä och ö? Det blir massa konstiga bokstäver och tecken som man inte förstår, hehe :p

2008-09-01 @ 19:56:02
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0