26 Augusti-08 (91 dagar kvar=))

Idag var jag och älsklingen på lite ärrenden sedan åkte vi in till stan och tittade lite.. Hittade inget speciellt.. men Älsklingen fastade för ett par skor *igen till lill*n han älskar små skor till knytet haha.. Han är go han =)
Tyvär fanns dom bara i svart/rosa men om det nu inte blir en flicka så får vi måla över där dom är rosa det är ju inte så mycket rosa så =) Är dom inte söta?? =)

Lill*n's skor =)




Gick in i vecka 28 idag också =) 12 veckor kvar nu =) wihoo längtar ihjäl mig!!!!!!!!!!
Magen förra veckan ...

Magen v.27


Magen v.27 framifrån


Nej nu ska jag fortsätta titta på "En prinsessas dagbok".. Ha det bra!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Hehe, yes det har jag :p kan du hålla dig lite mer uppdaterad om vad som händer i mitt liv ;) hehe.. söta skor förresten :D

2008-08-27 @ 13:33:43
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/
Postat av: Johanna

ahh ser att du köpt hm-sneakers.. :)

Jag var sjukt sugen på dom, men sedan såg jag ett par adidas, pinkies, oh var tvungen o köpa dom. :D hihi

ser att vi är hyfsat nära i bf datum, väntar en flicka 3/12. :)

2008-10-09 @ 02:42:21
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0