24 Augusti-08 (93 dagar kvar =) exakt 3 månader =))

Nu ska jag va sådär tråkig igen och lägga upp en lista hehe.. men har inte så mycket att skriva om och jag älskar ju listor så =)
----------

1. När gick du upp idag?

Vid halv 1
 2. Diamanter eller pärlor?

Diamanter
3. Senaste filmen du såg på bio?

Batman - The dark night
4. Favorit-TV- program?

Sex and the city
5. Vad åt du till frukost?

2 bullar med ost
6.Vad är ditt andranamn?

Heléne
7. Din favoritmat?

Har ingen speciell, men är Kött beroende
8. Vilken mat gillar du inte?

Spenat, bruna bönor, massor hehe är rätt så kräsen (A)
9. Favoritchips?

Gillar alla men saltade är alltid godast med en god dippa
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?

MIn egen blandning
11. Vilken bil kör du?

Hehe ingen alls
12. Favoritmacka?

Panini med feta ost och tzaziki mmm.. mums
13. Vilka är dina favoritkläder?

Just nu är det mina mjukisbyxor skönast för magen nu när jag är gravid.
15. Om du fick åka vart du ville på semester?

Jag skulle vilja åka till något tropiskt land med massa värme och sol
16. Favoritklädmärke?

Inget speciellt
17. Var vill du dra dig tillbaka?

Förstår inte frågan riktigt =/ Men soffan??!
18. Favorittid på dagen?

Middag
19. Var är du född?

Malmö kk
20. Vilken är din favoritsport att se på?

Fotboll så klart
21.Coca Cola eller Pepsi?

Coca cola men just nu är det Pepsi =/
22. Fotboll eller hockey?

Fotboll
23. Är du en morron människa eller nattuggla?

Nattuggla
24. Pedikyr eller manikyr?

Manikyr
25. Några spännande nyheter att berätta för oss?

Nu är det bara 93 dagar kvar tills vårt lilla hjärta kommer =)
26. Vad ville du bli när du var liten?

Advokat
27. Bästa barndomsminnet?

Har många när jag varit utomlands med hela familjen =)
28. Varit i Afrika?

På det högra berget =P
27. Nånsin rullat in någon i toapapper?

Hehe nej
28. Varit med om en bilolycka?

Nope
29. Favoritdag i veckan?

Alla är lika härliga =)
30. Favoritrestaurant?

Just nu är det Mykonos
31. Favoritblommor?

Ros
32. Favorit-snabbmatsrestaurant?

Burger King
33. Äger du en cykel?

Nej
34. Vem fick du senaste mailet från?

MosterLotta hon ville utmana mig på King =) jag förlorade =( hehe
35. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?

Har ingen kredit
36. Läggdags?

Inte än
37. Senaste personen du åt middag med?

Nyss med älsklingen
38. Vad lyssnar du till just nu?

Inget alls just nu, tittar på tv
39.Favoritfärg?

Rosa, brunt m.fl
40.Hur många tatueringar har du?
En på svanken ett hjärta


Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0