17 Augusti-08 (BARA 100 DAGAR KVAR =))

WIIIIIIIIEEE IDAG ÄR DET BARA 100 DAGAR KVAR TILLS VI HAR VÅRT LILLA MIRAKEL HOS OSS =)
ÅÅÅH VAD MAMMA OCH PAPPA LÄNGTAR ATT FÅ TRÄFFA DIG HJÄRTAT ღ


Magen v.25


Magen v.25 från sidan



Igår gick vi upp tidigt och åkte upp till Degerfors som ligger 250 km från Göteborg hehe.. Älsklingen skulle byta sin moppe till en cross, jag säger baa herregud killar och leksaker haha.. ajja vi alla vet ju hur killar är haha.. 
Så hela dagen igår var det åka bil bil bil ush trist men aa lite "utflukt" är alltid kul =P
Idag fixade Danne o Tomas med crossen jag har baa suttit och tittat på tv. Och ÄNTLIGEN jag som har gått och tjatat i månader om kräftor fick äntligen äta det idag =) haha.. såååå jäkla gott mums mums.. =)
Imorgon ska vi till bm.. hoppas allt ser bra ut fortfarande.. det ända jag tror inte är så bra är mitt järnvärde men men det får vi se imorgon.. men tror det har sjukigt.. ajja.. Har tagit foto nu på våra bebiskläder som vi köpt hehe.. skrev ju för en månad sen att jag skulle lägga upp dom snart men aa man är gravid så man glömmer vissa saker ibland hehe =P

Den första bodien vi köpte och skorna som älsklingen fastnade för som jag var tvungen att köpa haha =)


Kläderna vi fick från älsklingen's moster/familj från polen=) gulligt


Mjukiskläder med tillhörande mössa och strumpor =)


Kläde vi köpt från LaRedoute



Åååh jag blir helt sjuk när jag tittar på kläderna vill bara att lill*n ska komma.. Men inte riktigt än vi måste först hämta hem sängen och vagnen o lite annat =) hehe.. Men ush vad man längtar =)
Nej nu ska jag forsätta titta lite på tv sn blir den en dusch sen läggdags..
Godnatt puss puss

Kommentarer
Postat av: emlisch

ååå..den där bodyn som de står full of love på har ja med kollat på. De är såå gulliga ju :)

2008-08-19 @ 17:28:10
URL: http://emlisch.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0