16 Juli-08

Idag vaknade man av det jäkla regnandet men lyckades somna om igen.. Sedan vakna man igen av den jäkla polishelikoptern :@ guuud vad sur man blir när man sover så gott och väcks av en helikopter som cirkulerar över huset i 1 timme. Men men klockan var ändå tillräckligt mycket för att gå upp.
Annars har man inte gjort så mycket, var nere och handlade och nu bakar jag frukostbullar mums mums*

Det börjar närma sig vår 1 års-förlovningsdag (20/7-08) Någon som kanske har något tips på vad man kan göra?
Herregud 1 år förlovade vad snabbt tiden har gått. =)
Älskar mitt hjärta såååå mycket <3 <3

Min mormor och morfar firar även sin 40 års-bröllopsdag den 20:e Juli alltså samma dag som jag och Danne firar 1 år.
Det är speciellt det datumet så jag hoppas att det kan bli lika speciellt för mig och Daniel i vår framtid =) <3

Nej nu måste jag gå och göra klart bullarna. Ha det bra,,,, puss puss


               Min älskling och blivande pappa till vårt kärleksbarn <3

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0