18 Juli-08

Good morning People!!
Sovit gott? Själv har man inte somnat än =/ Ska försöka sova snart, men Danne gick precis så får se om jag somnar innan han kommer hem.. =/ (tror inte det hatar sova ensam=()
Var ju på bio igår kväll med Danne och hans bror, vi såg Hancook fast att det kanske inte är riktigt "mig" film så mste jag faktiskt säga att den var överaskande bra. Den får 4½ av 5 möjliga av mig =)
Riktigt bra gå och se den ni med ;-)
Efter bio'n åkte vi och fiskade lite, blev inget och det blåste för mycket så vi åkte hem till oss och satt och pratade och tittade på Joe Rogan ush vad tråkig han var då =/ tjatig.. men men.. Och nu sitter man här ensam =(
Danne och Tomas (dannes bror) hade ju bestämmt att dom skulle ut och fiska inatt.. Dom frågade om jag skulle med nu men ush nej kallt och blåsigt och trött som jag är så stannade jag hellre hemma i värmen och väntar på min man och värmer upp sängen tills han kommer hem ;-) Ush saknar honom redan och han har bara varit borta i 30 min typ hehe..
Men det är klart man saknar sin kärlek <3
Nej nu ska jag gå och lägga mig i sängen och titta lite på tv.. får se om man somnar innan Danne kommer men det tror jag ju inte.. =/
ha en bra dag och trevlig helg på er!!!

Kram kram xoxo

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0