2 Juli-08

Hello =)
Nu har min älskade moster och hennes son kommit till oss =) Mysigt mysigt.. =)
Igår gjorde vi inte så mycket eftersom dom tog tåget fr malmö kl 8 på morgonen så dom var lite trötta när dom kom fram så vi tog det bara lungt och lagade lite mat och satt och snackade.
Idag har jag och älsklingen varit hos barnmorskan, fick lyssna på hjärtat =) naaw vårt lilla mirakels hjärta slog i 160 slag/min (hade precis kommit dit när vi fick lyssnat på det och vägen dit innebär skogsvandring i 8 minuter sedan typ 100 trappor ner så det var jag som var stressad och då blir miraklet det också)
Men det slog fint iaf =) Härligt att höra vårt mirakel =)
Eftersom vi skulle dit idag så åkte Lotta och Victor (moster och hennes son) in till stan, och dom är där fortfarande hehe men dom kommer snart. Bad dom köpa med sig en elektisk grill med sig hem så vi kan grilla idag =) Äntligen har ju den härliga solen kommit tillbacks så då måste man ju utnyttja den =) haha
Hoppas ni också haft en underbar dag?!!

Take care! Kisses

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0