29 Juli-08

Igår var jag älsklingen och Tomas på bio och såg  Batman - The dark knight vi alla blev faktiskt lite besvikna.. Alla har snackat så bra om den och att den är den bästa filmen dom sett och bla bla bla.. Men helt ärligt så var den inte såå bra..
Min recension: Filmen bärjade väldigt segt och vissa scener hinner man inte med i. Dom kunde kortat ner filmen en 30 minuter, för den var alldeles för utdragen. Nej den var inte såå bra som alla säger. Den får en 6½ av 10 möjliga.
Annars igår gjorde vi inget speciellt tog det bara lungt innan filmen sen efter filmen så åkte vi till Ramberget och tittade på utsikten vackert vackert =)
Just nu sitter man hemma hos Danne's mamma och väntar på att hon ska sluta så vi kan åka till stranden. Annars idag ska vi inte göra något speciellt efter stranden ska vi åka och storhandla tänkte vi. Det är faktiskt väldigt bra att Coop har öppet till 22 alla dagar för det är ju en stoor affär och dom har allt =)

Nej nu ska jag försöka få något i magen och sedn byta om till bikini.. Ha det så bra där ute..!
Puss och kram

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0