3 Juli-08

Idag har jag och moster och lilla Victor varit på Liseberg =) Skit kul, har bara varit där 1 gång och det var inte ens när jag bodde här det var för 6 år sen typ haha.. Men det var kul iaf.. Köpte ett årskort så nu kan jag åka dit varje dag om jag vill haha..
Synd bara att jag inte kunde åka karuseller =/ skulle åka en barnkarusell med Victor men när jag stod i kön så kände jag mig såå jäkla yr och svimmfärdig, så fick gå ut igen till Lotta och säga till henne att hon fick åka istället. =(
Förstår inte vad det var med dig =/ men det var väl vädret också det var ju så jäkla varmt men skönt, man ska ju inte klaga =)
Vi åkte hem vid 5-6 tiden sen har vi inte gjort så mkt.. Satt och kollade på en barnfilm (älskar barnfilmer) och nu sover lilla Victor så nu sitter jag o moster och pratar,, så ska ej skriva mer här nu.. hoppas ni också haft en underbar dag..!!

Take care... Kisses <3


Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0