31 Juli-08

Hello!!!

ush fyyyy vad varmt det är svimmar snart hehe..
Står och målar om sovrummet och guud vilket jäkla jobb det är har lyckats spakla halva rummet nu och "finslippat" fyyfan vad mycket damm det är i rummet nu =/ hahaha och fläkten står på så det drar runt det ännu mer men måste ju ha fläkten på annars dör jag av värme haha..
Men men.. får renstäda sen när jag är klar.
 

Blev ingen storhandel i tisdags, vi bestämmde oss att vi skulle ta det igår (Onsdag) istället. Så nu är både kyl och frys fulla igen =) Alltid lika härligt..

Efter vi varit och handlat igår så skulle jag sätta mig och betala räkningar och vad händer jo min jäkla dosa var blockerad, ringde till min telebank och fick den upplåst men mitt dumma jag verifierade inte den nya koden så fick åka till banken idag. Och som vanligt var det 5 nummer före och det går ju inte snabbt där heller ush blir så less på såndant.. fick sitta inne på banken i 20 minuter innan det var min tur.. Och jag som verkligen hatar banker. är så rädd att det ska komma in någon och råna banken =/ haha

Nej nu ska jag fortsätta, nu blir det målning =)  Hoppas ni alla haft en bra dag?!?

Kram på er!


Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0