7 Juli-08

Hej hej!!!
Nu har moster Lotta och Victor hem.. ush vad konstigt det känns =/ saknar dom =(
Helgen har vi inte gjort så mycket igår var vi inne i stan och gick lite sedan gick vi och åt chinabuffe jag som inte är såå värst förtjust i kina mat åt en jäkla massa hehe.. men det var gott gott =)
Annars har vi inte gjort så mycket. Vad har ni hittat på då?
Imorgon har man gått exakt halva tiden =) Wihoo det börjar närma sig nu =)
Lillen har inte rört sig såå värst mycket denna veckan =/ Men jag har varit/kännt mig väldigt stressad också så älsklingen har säkert kännt av det.. så nu ska jag bara ta det lungt denna veckan. Nej nu är klockan halv 9 måste gå och göra mat riktigt hungrig..!! Ta hand om er.. kram kram

Måste även säga GRATTIS till min älskade MOSTER LOTTA som blir 25 år idag haha =P  GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Tack såmycket :D

allt bra med dig? Magen växer?

kram

2008-07-14 @ 23:50:06
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Spfoa

Hej gumman.

Skulle inte ni ta reda på vad det var som fanns i magen? Flicka eller pojke?

Kramis Sofia

2008-07-19 @ 11:12:04

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0