Äntligen

Ush nu har jag suttit i 2 timmar och fixat med min blogg är fortfarande inte helt nöjd med den men nu får den vara så ett tag orkar inte hålla på.
Idag vakna man vid 13.30 fast att man somnade vid halv 9 tiden imorse. Jäkla grannarna står och spikar i väggarna i 2 timmar så man kunde ju inte sova och jag fattar inte varför dom stod och kämpade sig så länge med en hammare och spik när det är nästintill betongväggar i alla lägenheter här =/
Hoppas verkligen att dom blev nöjda med sitt arbete för dom väckte ju hela huset.
Efter vi gick upp gick vi ner till torget och hämtade ut ett paket vi hade beställt och jag säger ÄNTLIGEN. Beställde 2 par mammabyxor från La Redoute och dom sitter skiiitans bra :) Äntligen har jag iaf 2 par lite finare byxor som jag kan använda nu. Alla precis ALLA mina byxor är försmå, så jag har nu i 2-3 månader gått omkring med mjukisbyxor eller så har jag tvingat på mig mina andra byxor men har inte kunnat använda dom i mer än 2 timmar för dom spänner så mycket fast att jag inte kan knäppa dom så skaver dom in. Trist men nu så äntligen har jag 2 par som jag kan variera lite mellan =)
Beställde även 2 boddies till pyret, såå sööta, lägger upp bilder sen på allt vi köpt till bebiisen  =)
Men nu ska jag och älsklingen titta på film.
Ha det bra kram kram

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0