28 Juli-08

Hej allihopa!!!

Sitter här nu lite frustrerad skrev precis ett jätte långt inlägg och var klar, skulle lägga upp en bild på magen men råkade trycka fel så hela inlägget försvann. Irriterande ajja får väl skriva om allt igen då..
------------------------------------------------------
Iaf.


I Fredags var jag och älsklingen ute och käkade, riktigt gott blev det men kvällen började frustrerande hehe..
Vi åkte hemifrån vid 8-9 tiden in till stan och hade bestämt oss efter många om och men att vi skulle gå till Jensen's Böfhus, iaf. när vi väl kom fram till Jensen's så var det riktigt proppat med folk och låång kö på att få bord så vi bestämde oss för att gå längre upp och se om det fanns något annat gott. Hittade ett på saluhallarna men efter 10 minuters väntan på att någon skulle komma så gick vi därifrån. Vi bestämde oss för att åka upp mot Linne och se om där fanns något, där finns ju hur många ställe som helst som är såå mysiga. Väl uppe på linne så var det fulltroppat över allt också men vi hittade ett ställe som hade ett smaskigt erbjudande lavastensgrillad ryggbiff med stekt potatis och valfri sås. Jag som är köttfantast blev som såld i munnen hehe.. Där var det också fullproppat men sån tur var var det ett par som skulle gå precis när vi kom så vi fick deras bord =) Wihoo.. Vi både nappade på erbjudandet.. jag tog med beinesås och Danne med kantarellsås.. mums mums.. snabbt gick det efter 10 minuter fick vi våran mat och den var super god men ju längre jag kom in på biffen så blev den allt blodigare och blodigare och jag som älskar mellan stekt kött får ju inte äta sådant nu när jag är gravid så jag bad dom lägga på den en stund till på grillen, men kyparen tyckte att jag skulle få en helt ny så 5-10 minuter senare kommer han ut med en helt ny men denna gången var det kantarellsås på och jag som HATAR svamp fick blygsamt säga till att det var beinesås jag hade beställt. Men kyparen brydde inte sig så mycket om det utan bad om ursäkt och sa att han skulle säga till kocken att göra en ny denna gången med beinesås hehe..
Hahaha.. vilket klyddande men är man en Dahl så är man =p
Men men till sist så fick jag rätt och den var verkligen jätte god =) Efter vi ätit var klockan redan 1- halv 12 så vi åkte hem efter det, jag hade svin ont i fötterna och Danne var också trött. Och vi skulle upp tidogt dagen efter.
-------------------------------------------------
Så i lördags kom Tomas(Dannes bror) och hämtade oss så åkte vi och badade/fiskade på ett jätte mysigt ställe komme rinte på vad det heter nu men riktigt mysigt var det.
Efter det åkte vi och hämtade Dannes mamma och sedan till McDonalds ush det var inte gott men var ju tvungen att äta något, orkade inte ställa mig framför spisen i denna värmen. Iaf vi alla åkte hem till Dannes mamma och sov över där eftersom vi hade bestämt att vi skulle åka till Freeport på söndan.
-----------------------------------------------
Så igår söndag så var jag, Danne och Tomas på freeport. Vi blev nog lite "besvikna" allihopa fanns inte såå värst mycket där men jag handlade iaf;
*Underlägg till Cindy's skålar
*3 örngott (där det står Världens bästa mamma, världens bästa pappa och ett där det står här sover en prins. Nej jag vet inte om det är en liten prins elelr prinsessa där inne men om det nu inte är en prins så kan man ju ge bort den elr ngt)
*1 ram där det står prince på som man kan sätta ett foto i.. samma där det kanske inte är en prins men jag har ju iaf redan en min älskling Daniel <3 hans foto får ju också plats där ;-)
*1 par svarta mjukisbyxor rikgtigt mysiga =)
*Och 1 par croocs haha.. jag tycker verkligen att dom är as fula men dom är ju sååå härliga att gå i och dessa är en annan modell så dom är inte så breda som dom andra..     (*Lägger in bilder sen ;-) )
----------------------------------------------
Idag (måndag) ska jag Danne och Tomas på bio Igen vi ska se Batman - The dark knight få se om det är något bra?!?!
Nej nu ska jag kolla på ett avsnitt av Våra Bästa År sen ska jag snutta på kudden..
Men hoppas ni haft en bra helg?! Och att ni får en bra start på veckan...
Puss och krampå er

Magen v.23
 


Magen v.23 framifrån

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0