25 Juli-08

I tisdags (22/7) när älsklingen fyllde år så var vi ute och åt med dannes familj, var på en grekisk resturang (Mykonoz heter den) GUUUUD vad god mat dom hade och mycket bra priser också.. MUMS gott gott =)
Jag och älsklingen åkte efter det hem och bytade kläder och gav mat till Cindy sedan åkte vi hem till Dannes mamma igen och sov över där tills på Onsdan. Vi (Jag, Danne och Dannes bror) bestämmde oss för att åka till Delsjön och hyra en båt så grabbarna kunde fiska.
Haha guud vad kul det var att ro och  Älskling nu vet du till nästa gång att det inte är så bra att jaga upp sig så mycket och ro så snabbt HAHA ;-) Älskar dig <3
Fast att det inte blev någon fisk så var det riktigt mysigt och solbrända blev vi alla också =/ inte kul men men äntligen så är solen tillback så nu ska man inte klaga =)
Igår torsdag somnade vi vid 7.30 och vaknade vid halv 4 på dan =/ Inte bra.. Har vänt på dygnet helt.. Nu sitter man här igen och man har inte somnat än =/ Iaf gick upp vid halv 4 och tog på min snabbt och gick ner till torget och hämtade ut Dannes klocka guud vad snygg den är men blir nog att vi lämnar tillbacks den, fast att han valde den själv så är han inte riktigt nöjd med den.. Men men hittar väl kanske något annat =)
idag ska jag och älsklingen ut och äta middag vet fortfarande inte vilken resturnag vi ska gå på men hittar väl någon finns ju en del. hehe
Nej nu ska jag försöka sova en stund. Men ni alla får ha det så bra och ta det lungt i helgen, tänk på att det kommer fler ;-)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: melinda

jotack allting har gått bra här oxå! jag går bara å letar efter tecken hela tiden att förlossningen ska starta snart haha...så nej, bebisen har inte kommit än! Men jag vill att han ska komma ikväll redan så man slipper babykaggen, den är jobbig nu :( vill hellre ha min bebis :D

2008-07-25 @ 07:53:44
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: melinda

japps en liten gosse väntar vi :) vi har kallat magen för leonel jättelänge, så det blir nog hans namn om han passar i det! Annars tycker jag Elias är jättefint! OM de blir en tjej ska hon heta Chelsea tror vi hehe...de är fint!

2008-07-26 @ 12:45:23
URL: http://melindalin.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0