6 Mars-08

Har intte skrivit IGEN på ett tag.. ush måste skärpa mig.. men det händer ju iof inte så mycket i mitt liv just nu är arbetslös och sitter mestadels hemma =( hehe..

Men men.. i lördags va jag ute med Emma och hennes vänner.. var väl rätt så ok.. fast jäkla velande vart vi skulle gå.. men man börjar bli van är alltid så i denna stan fiifan.. finns ju inte bra ställe =(
Söndas blev inte mycket gjort var hemma hos Dannes mamma satt o kolla på tv o tråka hehe.. sen åkte vi hem hände inte så mkt hemma heller..

Jobbet jag skulle börja på i måndags sket jag i kännde att jag inte kommer sköta det ändå.. så lika bra skita i det.. finns säkrt någon annan som vill ha det mer än mig. så df är jag fort. arbetslös.. men söker

Annars har det inte hänt så mycket.. ska ner o handla nuu så ha det bra..


Innan utgång.. inte världens bästa bild

image8


Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0