9 Mars-08

Som ni alla säkert vet så var det Internationella kvinnodagen igår.. 
Vaknade vid 12 tiden igår, klockan 15 kom älsklingens bror och hämtade oss. Vi åkte till deras mormor och fikade och gav henne blommor. Sedan åkte vi hem till Dannes mamma och sov över. Vi gjorde inte så mycket, Danne satt och spelade . med sin bror och jag satt och kolla på Våra bästa år avsnitten jag missat. Sedan var klockan redan 3 på natten så vi gick och la oss. Sedan vakna jag inte förräns vid 17 tiden idag =/ så idag har det inte hänt så mycket iheller.
Snart åker man till Malmö och jag längtar sååååå mycket.. Saknar familjen så fruktansvärt mycket =(
Imorgon ska älsklingen till en sluta-röka-linje. Får se om det är något bra.


Dessa fina blommorna fick jag av älsklingen på Internationella kvinnodagen =) Tack så mycket.
Älskar dig hjärtat <3

image9


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hoppsan, du kanske ska ta reda på lite fakta om mig innan du börjar gapa. Jag har aldrig sagt att jag har någonting emot HENNES graviditet, men det blev lite svårt att vara glad när man blev påhoppad.
Jag använde skydd, p-piller, men blev gravid för att jag hade b12 brist, så nu vet du det. Dessutom åt/äter jag en massa mediciner och allt kändes bara helt fel, därför gjorde jag abort. Dessutom har jag inte heller sagt att hon borde göra abort, jag bad bara om lite tid att få smälta det hela. Sen tycker jag inte att du kan uttala dig angående om jag är en "riktig vän" eller ej för du känner inte mig. jag respekterar folk som respekterar mig och mina känslor och så är det för alla.

2008-03-09 @ 22:15:05
URL: http://aflikka.blogg.se
Postat av: Sarah

Jo, det behöver du faktiskt, för det finns alltid två sidor, två skilda åsikter. bara för att jag skriver ett inlägg betyder inte det att du kan komma och tro att du vet en massa saker om mig. För du har alltid sex med kondom och p-piller, p-stav, p-plåster, spermiedödande skum etc. Man kan aldrig vara 100% skyddad. Jag vet inte var du har fått det ifrån men jag har aldrig varken sagt eller önskat att hon skulle få missfall. ja, jag ville smälta det för min egen skull, herregud det kunde du väl räkna ut själv? jag ville få smälta det innan jag orkade prata mer ingående om det. Har du överhuvudtaget läst mitt inlägg? Det spelar ingen roll hur lång tid det har gått sen min abort, det gör ont ändå, men jag vet att det var rätt beslut. jag ville inte sätt ett barn till världen bara för att, jag ville ha mer planering och att det skulle kännas rätt för MIG. Jag vill kunna ge mitt barn allt och det kunde jag inte i dåläget. Dessutom skulle jag aldrig ha klarat av att sluta med tabletterna då och jag ville inte att mitt barn skulle få abstinens när han/hon föddes.
Du verkar inte ha så mycket vettigt att skriva eftersom du envisas med att smutskasta mig hela tiden. Du kanske ska läsa lite fler böcker?

2008-03-09 @ 22:43:38
URL: http://aflikka.blogg.se
Postat av: Sarah

Du kanske ska prova på att må riktigt jävla dåligt så kanske du förstår. Och nej, en vän är INTE alltid glad för alla beslut nära och kära tar, inte för att det har med det här att göra men jag förstår inte riktigt vad du grundar det på. Hm, okej, jag minns faktiskt inte att jag skrev det men har ho det svart på vitt så är det väl antagligen så. Dock var det nog "bara" något jag sa efter att hon kallat mig alla möjliga saker.
Sa jag att det handlade om pengar? For your information så handlade det om min psykiska hälsa, så det så.
Ok, och du tror inte att dessa inlägg får dig att se löjlig ut?

2008-03-09 @ 23:20:00
URL: http://aflikka.blogg.se
Postat av: Sarah

Ja, fast sen finns det olika grader på hur dåligt man mår och jag har VERKLIGEN ingen lust att berätta för dig hur jag mådde. Inte bara pga aborten, utan i allmänhet. Nej, för om man har fått diagnosen depression så VET man och då skriver man inte såna här saker. Visst, folk kan må dåligt och vara nedstämda, men det är inget som en svår depression. Tro mig.
Tillåt mig småle.. HJÄLPA mig? HAhaha. Det här är nog den sämsta "hjälp" jag någonsin fått i hela mitt liv och du är nog den mest trångsynta MÄNNISKA jag stött på i hela mitt liv. Jag finns för mina vänner ska du veta, jag behöver inte ens försvara mig i den saken för där är jag så pass säker. Dessutom är man alltid två om ett "gräl". Hon är inte någon liten ängel om du tror det, det är fanimig ingen.

2008-03-09 @ 23:48:19
URL: http://aflikka.blogg.se
Postat av: Sarah

Du, det här börjar likna dagisnivå så jag väljer att ignorera dig. Kan du inte diskutera som en normal människa är du inte välkommen att kommentera i min blogg, sorry. Säg vad du vill, jag väljer att inte ta åt mig.
Jag tycker det är rätt skrattretande att du har mage att skriva såna saker till mig utan att ens ha träffat
mig i verkliga livet.
Och jaa, visst, jag är en sinnessjuk människa som vill alla illa.
Ha ett bra liv.

2008-03-10 @ 00:15:52
URL: http://aflikka.blogg.se
Postat av: Sanna

Vem fan tror du att du e????
Sköt dig sj o skit i andra, hört talas om det ordvitsen???
Inte ja om du undra, lägg din j* energi på att knulla istället din patetiska j*.....

2008-03-10 @ 00:22:23
Postat av: Sanna

Hahhahaha... ett bra, liv, när man lägger energi på att giddra med en människa man inte vet ett skit om??? Alltså hur utråkad får man va!! Börja knulla, skaffa dig ett liv som mamma o lägg all j* energi som du gör här på ditt barn istället!!! Alltså snorunge, vem fan e du??!!!!!!

2008-03-10 @ 00:33:54
Postat av: Sarah

Du kan trampa på alla tår du vill. Jag har fått nog av dig och dina fjanterier. Och lär dig att stava till "skull" förihelvete!

Om du har ögon att se med så ser du att mina och det inlägget inte är från samma ip.nummer. Men du kanske inte vet hur man gör?

2008-03-10 @ 00:35:14
URL: http://aflikka.blogg.se
Postat av: Sanna inte Sarah om du kan läsa!

Vän till den så kallade "icke vännen"!!!

2008-03-10 @ 00:36:13
Postat av: Sanna inte Sarah om du kan läsa!

Hahahahahahahaha... tydligen inte efter som du fort. inte e mamma!!!!! men de e ja, och min son e med Sarah ofta o hon e underbar med barn och som vän!! Barar för att din efterblivna "vän" snyftar till dig, känner du Sarah? nej, men de gör ja!!!!! Sov gott stumpish, lycka till... (för de behöver du) tro mig

2008-03-10 @ 00:47:03
Postat av: Sarah

Du var visst lite dummare än jag trodde. Jag är inte "Sanna". Så du behöver inte kommentera i min blogg på vad hon har skrivit. Tack så mycket.

2008-03-10 @ 00:48:04
URL: http://aflikka.blogg.se
Postat av: Sarah

Jag ansvarar INTE för mina arga bloggläsares kommentarer. Det får du leva med.

2008-03-10 @ 00:52:56
URL: http://aflikka.blogg.se
Postat av: Sarah

Ok skippa det där med att allt kretsar kring dig. Det var T's inlägg jag "svarade" på.

2008-03-10 @ 01:10:37
URL: http://aflikka.blogg.se

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0