Lista

Den nakna sanningen


Hur gammal är du om fem år? 27
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?  Danne, Cindy och lilla knytet =)
Hur lång är du?  ca. 163 cm
Vilken är den senaste filmen du sett? What happens in Vegas
Vem ringde du senast? Mamma
Vem ringde dig senast? Moster Lotta
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dom har aldrig varit gifta så dom har bara separerat haha
När såg du senast din mamma? För 2 veckor sedan =( saaaaaknar =(
När såg du senast din pappa? 1½ månad sen =( Saaaaknar =(
Vilken ögonfärg har du?  Gröna
När vaknade du i dag? 9.18
Vilken är din favoritplats? När det är varmt så är det stranden, är det kallt så är det i min säng med en bra film =)
Vilken plats föredrar du minst?  Källaren eller vinden haha ush det är så äkligt där
Var tror du att du befinner dig om tio år? Man hoppas ju på att man kanske har flyttat till värmen men man får se
Vad skrämde dig om natten som barn? Att någon låg under sängen eller att någon skulle klättra upp genom balkongen
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Hmm.. =/ kommer jag inte ihåg
Hur stor är din säng? Härliga 180 =) Man behöver ju mycket plats ;) hehe*
Har du stationär eller bärbar dator? Både och men sitter oftast med den bärbara
Sover du med eller utan kläder? Både och
Hur många kuddar har du i sängen? Två så jag alltid har en där när jag vänder på huvudet haha
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Ute skor, hemma både barfota och strumpor beror på vad jag gör
Är du social? Ja det tycker jag, men jag kan ha mina dagar jag med 
Vilken är din favoritglass?
Vanlij med krossad choklad (GB)
Tycker du om kaffe? Nope
Vad dricker du till frukost? Ibland te, juice, cola eller oboy
Kan du spela poker? Ooh ja ;-)
Tycker du om att mysa/kela? Love it!!
Är du en beroendemänniska? Aaa det är jag (säger Daniel) hahaha så jag är väl det
Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Nej, men många den 17e Mars då jag egenltigen skulle födas.
Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite polska och spanska
Har du någonsin åkt ambulans? Nej
Äger du dyrbara smycken? Nej
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Älsklingens tekopp
Flirtar du mycket? Nope
Kan du byta olja på bilen? Haha, Nej
Vilken var den senaste boken du läste? Har läst så många men tror det är "Den lilla fången"
Läser du dagstidningen?  Aftonbladet.se ;)
Prenumerera du på någon veckotidning? Nej
Dansar du i bilen? Aaa om jag är på sådant humör så ;)
När var du i kyrkan senast? För 2 veckor sedan


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Heheh, va kul :D
när är det beräknad födsel? :)

2008-05-31 @ 13:38:55
URL: http://weareyoungparents.blogg.se
Postat av: Cassandra

OKej, då förstår jag :) de är så himla underbart med ultaljud :D

varför har du gjort två? fick du de först när du var i vecka 8-10 typ :D man brukar bara göra ett, men ibland får man göra ett på mödrarvården också :)

ska ni kolla könet då? eller ska ni vänta som en överraskning? :)

2008-05-31 @ 21:45:32
URL: http://weareyoungparents.blogg.se
Postat av: Cassandra

Aha okej, då förstår jag :)

Jo vi gjorde med de av samma skäl, fast vi gjorde det också för pengarnas skull också. Christofer tar studtenten nu på torsdag och vi bor ensamna så man kan säga att vi lever på min lön + hans studiebidrag. Så vi ville kunna köpa så mcyket som möjlgt lite då och då. Så då ville vi köpa saker till de vi skulle få, om du förstår vad jag menar :P hehehe

vad hoppas du på då? :D

2008-05-31 @ 22:15:42
URL: http://weareyoungparents.blogg.se
Postat av: Cassandra

Vilken tur ni har :D
vi har köpt mycket själva, men vi fick en spjälsäng utan Christofers mamma och skötbädd av min mamma, sängen var begagnad som vi köpte från blocket, men ingan har sovit i den och den är hur söt som helst. (finns bild i bloggen, nästan all vi köpt/fått finns med på bloggen). Sen har vi faktist köpt en vagn själva. Fats det är beställd och kommer till babyland i slutet av juni :)

Vi ska få en liten tjej :D Fast båda ville ha en kille så vi hoppades på de hela tiden tills vi kom tillultraljudet. För då sa hon att hon inte hittade något tecken på att det skulle vara en kille :P Men vi är hur glada som helst att vis ka få en tjej :)

Har ni tänk på några namn då? :D hihi
kram

2008-05-31 @ 23:44:21
URL: http://weareyoungparents.blogg.se
Postat av: Cassandra

Vi tyckte den passade perfekt, 18 år är den :D och ingen har sovit i den :P hahaha kan det bli bättre :D

En emma ljunga, lucky summer, city cross. Finns på hemsidan om du villse den : hihi

Jo det blir nog en liten josefin :)
Fina namn :) när jag var mindre ville jag att min son skulle heta liam. Men nu hade jag coh Christofer tänkt på Melwin :)
kram

2008-06-01 @ 00:05:29
URL: http://weareyoungparents.blogg.se
Postat av: Cassandra

det gör du rätt i, vi hörs imorn eller nån dag :) Addar dig när jag loggar in, är inte inne så ofta :P hahaha :D
sov så gott, hoppas det blir bättre med magen :)
kram

2008-06-01 @ 00:20:55
URL: http://weareyoungparents.blogg.se
Postat av: enbebisiminmage

Grattis till magen:)

2008-06-01 @ 09:50:41
URL: http://sussiem.blogg.se
Postat av: Cassandra

Haft en bra dag? :)

2008-06-01 @ 17:24:37
URL: http://weareyoungparents.blogg.se
Postat av: Cassandra

VA skönt de lät :D
jo den har vart bra :D fixat en studentpresent och bara atgit det lugnt hemma. Orkar typ inte göra något när de är så varmt :P
kram

2008-06-02 @ 00:42:31
URL: http://weareyoungparents.blogg.se
Postat av: enbebisiminmage

tack tack:D

2008-06-02 @ 08:33:24
URL: http://sussiem.blogg.se
Postat av: Cassandra

Kan förstå det, men jag har hört att man inte ska bada i pool eller i sjö/hav när man är gravid :P men det är bara nått jag hört :P
kram

2008-06-03 @ 05:29:46
URL: http://weareyoungparents.blogg.se

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0