17 Oktober-08 (38 dagar kvar =))

Hej hej orkar inte skriva så mkt och har inte gjort så mycket heller.. Har haft fruktansvärda värkar från och till sens i Tisdags =( Fick en tid hos bm på måndag så hoppas att det inte gör såå ont i helgen annars får jag åka in..
har blivit jätte dålig på att äta också =/ Fy på mig!!!! Nej orkar inte skriva mycket mer nu.. lägger upp bilderna på det vi köpte i polen..

           

Bild 1 Jeans "bagy-byxor" till mig
Bild 2 De två översta bh:na är vanliga bh:s de andra 5 är bikinis =)
Bild 3+4 Mina snygga stövlar =)
Bild 5 Ett set vi fick utav Daniel's moster med massa olika mössor, äntligen så hittade vi vagn-mössan i blå =) Ligger även en nässug där också och små gulliga strumpor.

Nej nu ska jag vila.. Ont i lungorna =( Kram på er och var rädda om er i helgen.. kram kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej, sjuk är ju inget man vill vara en längre tid. Mitt verkar dock bli bättre nu så jag får hoppas att det fortsätter så :)

Du får försöka passa på att göra sådant som du kanske inte kan göra på ett tag sen med en nyfödd. Gå på bio och sånt är ju alltid mysigt.

Jag hoppas det onda har släppt nu! Inget kul att gå och ha ont!

2008-10-19 @ 10:55:24
URL: http://ambi.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt dom där jeansen ?

2008-11-02 @ 15:27:23

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0