28 Oktober-08 (27 dagar kvar =))

Nej orkar ej skriva något speciellt går in i vecka 37 idag =) WIHOO närmar sig nu med STORM steg, och det har man fått känna av ídag med genom att ha haft värkar näst intill hela dagen =/ usha inte kul alls.. men men nu känner man iaf. att det är på gång =)
hmm har fortfarande inte blivit att man gjort någon gipsmage, ville så gärna göra den idag men eftersom Liam har varit så sparkig av sig idag så hade den blivit med en massa bulor om jag gjort den idag haha,,
Nej nu ska jag snutta på kudden, hoppas ni haft en bra dag iaf. puss o kram på er

Magen vecka 36


Magen v.36 framifrån



Och GRATTIS PAPPA på 27(43) årsdagen =P

Kommentarer
Postat av: yasemin

hjärtat snart är det dags .. lovar att så fort jag åker upp ska jag hälsa på dig lovar lovar off sakant dig förrrr mycket

2008-10-29 @ 00:50:28
Postat av: Isabel

Fin mage = D Hoppas allt ska gå bra !

Själv fick jag barn i sommars ja = D

2008-11-02 @ 00:39:40
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0