5 Oktober-08 (50 dagar kvar =))

hej allihopa! =)

Hur är det med er? Själv är det helt okej har haft en underbar helg med mamma och lillasyster men nu har dom åkt hem och det känns såååååå ensamt =( Saknar dom såå mycket redan =(

SÅ i fredes när dom kom så åkte vi och handlade lite mat sedan satt vi och mös och tittade på Mama Mia (filmen) tyckte den var sådär. I lördags åkte vi till IKEA jag behövde köpa en madrass och lite annat till Liam =) så nu har man satt upp spjälsängen och fixat lite =) Nu är det bara lite saker till att fixa (en till lampa och sänghimmel) sedan är allt klart och fixat så nu kan Liam gott titta ut tycker jag/vi =) thihi.. Lilla gubben <3 vi längtar ju såå mycket efter dig =)

Och idag har man inte gjort så mycket mamma och Amanda åkte hem vid 1-tiden så jag har inte gjort så mycket mer än lagt mig framför tv:n och glott på tv och gråtit =( hehe* Saknar familjen såå mycket =(

hmm.. idag är det 50 dagar kvar tills vår lilla prins kommer =) ååh längtar bara mer och mer speciellt nu när man har satt upp spjälsängen också.. men aa som jag sagt tidigare så tycker jag att det går jätte snabbt nu medans alla andra tycker att det går sakta hehe.. men men.. han kommer när han är redo =) jag kan vänta men låt inte mamma vänta för länge bara mitt lilla hjärta <3 thihi

Polenresan kan man ju skriva om också..

---

Jo polenresan började den 25e då kom svärmor och hämtade oss så körde vi och hämtade Tomas på jobbet efter det så började vi vår resa ner till trelleborg där vi skulle ta färgan till Tyskland/Sassnitz. Båten gick klockan 22 från trelleborg och vid 2-halv 3 på natten var vi i tyskland därifrån bilade vi till Polen/Szczecin det tog typ 3 timmar och fy va jobbigt det var att åka bil så länge med min "tjocka" mage och min onda rygg =/ ush det var inte kul, och speciellt den sista biten vid gränsen från tyskland till polen det var hemskt. Vägen var helt guppig och det satte igång riktigt jobbiga värkar ush aj aj det var jobbigt och kan ju säga att Liam var riktigt livlig där inne hela den helgen =/ ush det var jobig men underbar resa. men iaf. när vi väl var framme i Szczecin så åkte vi till Daniel's moster och såklart så håller dom på att reperera deras hiss så vi fick dra våra ass upp till 10e våningen. Ush det var inte så trevligt att gå i trappor efter värkarna hehe.. När vi väl kom upp så åt vi lite och hälsade på alla sedan gick vi och la oss i några timmar sedan åkte vi till stan och tittade och handlade lite. Efter stan åkte vi till brudens föräldrar satt där en stund sedan åkte vi till motellt där vi skulle bo på och även där efterfesten skulle hållas efter bröllopet. (Det var ju därför vi åkte till Polen för bröllop hos en barndomskompis till Daniel och hans familj) Iaf. när vi kom till motellet träffade vi brudparet. Tack och lov så kan dom engelska så jag kunde prata med dom =) kul. Så efter dom visat oss till vårat rum så gick vi och la oss. Så dagen därpå var det bröllop =) men innan det så åkte vi in till stan igen för att kolla efter vagnen vi skulle köpa men den var ju såklart slut, den fanns inte i en enda affär =/ men men efter att ha gått i stan i några timmar så fick vi ge oss tillbakcs till motellet och duscha och byta om. Så vid 5 kom Krystyna igen och hämtade oss så vi åkte till kyrkan, det var verkligen jätte fint och bruden åååh vilken klänning =) Underbart fin. Efter kyrkan bar vi iväg till motellet och efterfesten. Det var kul men tråkigt bara att man inte förstod så mycket och att man inte kunde dansa så mycket. Men trevligt var det iaf. Men vid 3-4-tiden så var vi så trötta så vi gick upp på rummet och la oss. På söndagen var det dagen för att åka hem men vi åkte först och hälsade på brudens föräldrar igen, där festade dom fortfarande hahaha.. ush fyy säger jag bara. Ajja Polacker =P haha vid 5 började vi köra mot tyskland igen men tack och lov så tog vi en annan väg denna gången så jag slapp det guppandet så det var skönt. Sedan var vi inte hemma förräns vid 5 på natten och guud vad trötta vi var så vi sov i 2 dagar typ haha.. ush. Men men det var kul iaf.

Nej nu ska jag gå och göra något att äta. Hoppas ni haft en bra helg??


Lite bilder från Polen.. (klicka för större bild)

     
     

Bild 1. Älskling och jag och brudens föräldrar
Bild 2. Fadern ger "bort" bruden i kyrkan
Bild 3. Brudparet går ut från kyrkan som man och hustru
Bild 4. Älsklingen leker mafiia =P hahaha
Bild 5. Bruden ska kasta slöjan haha jag står som ett fån och fattar 0 haha
Bild 6. Tårtan och fysatan vad god den var!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi har bf den 19:e december så vi är båda lite inställda på att han kommer på julafton, haha. Blir iaf den finaste julklappen man kan få :-)

Vi har jättesvårt att komma på namn. Eller iaf att komma överens. Killnamn är svårt. Vi har många förslag på v och w så det ser ut som att första bokstaven är klar iaf, haha. Nu gäller det bara att komma överens om resterande.



Det är en liten Liam i din mage som jag förstår :-)

2008-10-06 @ 11:09:09
URL: http://ambi.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0