24 Oktober-08 (31 dagar kvar =))

Börjar med att skriva WIHOOOOOO!!! Idag är det EXAKT 1 månad kvar tills bf =) åååh vad vi längtar efter dig vår lilla prins <3


godmorgon alla glada!
Sovit gott?? Själv har man inte sovit såå gott eller jo inatt fick jag sova lite fler timmar, tack min lilla prins.
Men igårnatt och förrgårsnatt så fick jag sova i 3-4 timmar och dessutom gå upp och kissa varannan timme inte så kul och igårnatt så fick lillprinsen in en sådan fullträff på högra revbenet och har fortsatt att sparka på den sidan nu i 2 dagar aj aj aj säger jag bara fyyyy vad ont det gör ;-( känns som jag slagit mig rejält, är riktigt öm där =(
Idag ska man äntligen träffa Cissi thihi.. på tiden!! Blir väl att vi tar en fika i stan och kollar lite bebis saker antagligen?!!
Nej ush är lite hängig och mår lite illa =( Somnade igår vid 22 tiden och har vaknat ett antal ggr inatt för att gå på toa och sedan vid 5 imorse så tyckte inte Liam att jag skulle somna om så har legat vaken nu sedan dess, funderar på om man ska sova 1-2 timmar till(?) är verkligen jätte trött =/
Juste ska faktiskt köpa gips idag till magen =) Ska göra gipsmage tänkte jag =D lägger upp bilder sedan på hur det gick hehe.. och sa även skriva grattis till min älskade mamma som blev 42 år den 22 Oktober grattis mamma/mormor/svärmor!!! <3 Och även grattis till min lillbror Alex som blev 10 år den 18 Oktober oj oj oj herregud han börjar bli stor pojke, ush vad tiden går snabbt, man hinner ju inte med =/ Grattis även i efterskott till min älskade farbror som skulle blivit 41 år den 21 Oktober, älskar och saknar dig så mycket <3

Nej nu ska jag sluta men ha en bra dag på er och en trevlig helg!!!
Puss o kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Noomie

tack för din röst :)

2008-10-24 @ 13:46:03
URL: http://noomies.blogg.se/
Postat av: charlotte

Tack :) Ja jag bor själv med min lillakattunge som heter Felicia :) . Har du alltid bott i gbg elller? puss

2008-10-24 @ 17:01:40
URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så ättemkt! :)

2008-10-25 @ 09:36:42
URL: http://alexaaaa.blogg.se/
Postat av: charlotte

Okej vart bodde du innan? :) Ja född o uppvuxen här hehe :) Hur mår du idag? O magen? :D

2008-10-25 @ 13:25:34
URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Postat av: charlotte

Okej aah så du har sån charmig dialekt då :D va sött!

Okej va snäll han e som masserar dig :)

Idag har jag varit på stan med en kompis. Letat halloween dräkter. Men vi hitta inga.. Sen nu ivkäll har jag hyrt Lady och Lufsen och köpt massa godis och chips :D e ju lördag så haha! :) d udå? Kram

2008-10-25 @ 21:09:57
URL: http://snigelbebis.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0