25 Oktober-08 (30 dagar kvar =))

hey you!
ligger just nu i sängen och är svinigt depprimerad =( så jäkla trist väder hela jäkla tiden regnigt och blåsigt =( TRÅKIGT!!
Ajja,, vaknade vid 9 imorse =) wihoo somnade i tid och gick upp som "normalt" folk gör haha.. Eller aa har ju faktiskt blivit duktig på att somna i tid nu på kvällarna men aaa man vaknar minst 2 ggr på nätterna för att gå upp och kissa och sedan när man vaknar den 3e gången går det ju inte att somna om och klockan står nästan alltid på samma tid (alltid mellan 04.50-05.00) och fter man gått upp då så kan man inte somna om.. men inatt ååh då lät lilprinsen mig att somna om så sov ända från 23 igår fram till 9 imorse (eller aa gick upp 3 ggr inatt också för att kissa men fick somna om =))
ojoj vad invecklat det blev där haha.. men orkar inte ändra haha ni fattar väl ändå??
Annars idag har man inet gjort så mycket, vaknade med världens träningsverk i hela kroppen efter gårdagens tur i stan igår hehe.. träffade ju Cissi igår =) mycket trevligt vi givk och tog en fika och snackade massa sedan gick vi lite i stan eller aa lite o lite min kropp säger att det inte var så lite haha usha, snacka om att min kropp är otränad, det känner man nu hehe. Ajja jag är gravid jag får lov att vila mycket och det ska jag ju faktiiskt göra nu också det är ju bara 30 dagar kvar till bf herregud tänk att om max 55 dagar så har vi vår lilla Liam här brevid oss =) ååh vad man längtar =)
hmm,, =) happy happy tiden har gått sååå fort tycker jag och nu tycker jag den bara går snabare och snabbare =/ fattar inte hur jag kan tycka det medans man har hört på alla andra när de bara haft 1 månad kvar att tiden går sååååå sakta =S hahaha jag är konstig jag men aa tycker faktikt att det går skita snabbt nu.. men men det kanske kommer dp jag könner att det går för långsamt?! who knows?!
Iallafall har ju som sagt inte gjort så mycket idag fick en underbar massage av älsklingen idag =) tack älskling <3<3 känns verkligen bättre i ryggen nu =)
efter det så kom Dannes bror och ska sova här inatt,, vi gick ner och handlade lite mat och det fick bli lövbiff med potatissallad MUMS det var gott..
Tänkte ju att jag skulle göra gipsmage redan igår men var så trött efter stan så sa att jag skulle göra det idag men aa ligger hör i sängen nu och fortfarande ingen gipsmage som blivit gjord haha.. men men får göra den när jag orkar, lovar iaf att ajgska lägga ut bild på den när jag väl har gjort den ;-)
Nej nu ska jag väl kryppa längre ner under täcket och sova, märker att jag upprepat mig flera ggr i detta inlägget hahaha då är man trött!!!

Så me det säger jag GODNATT sverige. Sov gott!! Kram kram

JUSTE P.S GLÖM EJ STÄLLA TILLBACKS KLOCKAN EN TIMME INATT KLOCKAN 03.00!!!!! ALLTSÅ KLOCKAN 03.00 DRAR NI TILLBACKS KLOCKAN TILL 02.00 HAHA =P D.S

Kommentarer
Postat av: charlotte

ÅH :D Lussekatter<3 sjukt gott. Farligt farligt! :) Ja det har jag ätit jätte bra idag tills lördagsgodiset haha! :P Men imån blire inget sånt... Jag ska vara prinsessa... tråkigt jag vet hahaha! Mina kompisar ska typ vara sexiga poliser,sjuksköterskor och kaniner. Jag antar att ja är tråkig.. vågar inte gå runt så hehe. Vad har du gjort ikväll? :) Kram

2008-10-26 @ 02:00:01
URL: http://snigelbebis.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0