14 Oktober-08 (41 dagar kvar =))

Kan detta stämma?? Gick in på denna sidan och spådde mig, och detta blev "resultatet"

---
Madame Zaritska, our resident clairvoyant, wants to help you prepare for the arrival of your child. Here she does her best to predict certain aspects of your labor and birth experience.

What she senses for you
The day you deliver, outside will be rainy. Your baby will arrive in wee hours of the morning .

After a labor lasting approximately 3 hours, your child, a boy, will be born. Your baby will weigh about 5 pounds, 7 ounces, and will be 19 inches long. This child will have light blue eyes and a little patch of brown hair.

But there is more. I sense that you are feeling some stress. This is very normal. However, I would like to suggest that you try some of these methods to pamper yourself a bit.

Översättning:
Madame Zaritska, vår hemvist sierska, vill hjälpa dig att förbereda sig för införandet av ditt barn. Här hon gör sitt bästa för att förutse vissa aspekter av ditt arbete och födseln erfarenhet.

Vad hon känner för dig
Den dag du leverera, utanför blir grumlig. Ditt barn kommer i pissa på morgonen.

Efter ett arbete som varar ca 2 timmar, ditt barn, en pojke, kommer att födas. Ditt barn kommer att väga ca 6 pounds(2.72155422 kg), 7 gram, och kommer att vara 19 inches(48.26 cm)  lång. Detta barn kommer att ha ljusblå ögon och en liten bit av brunt hår.

Men det finns mer. Jag inser att du känner dig lite stress. Detta är mycket vanligt. Men jag skulle vilja föreslå att du försöker vissa av dessa metoder för att Unna dig lite.


Vad jag själv tror..:
Vädret kan stämma eftersom det är höst nu så man vet aldrig med vädret men det är säkert blandat.. Men att han kommer på morgonen tror jag inte, eller jaa kanske, tror iaf att jag åker in på kvällen/natten så kanske ligger inne några timmar inann han kommer så då kanske det blir på morgonen =)
Men att det bara kommer ta 2 timmar tror jag inte.. men man kan ju Hoppas =) Att det är en pojke stämmer ju =)
Att han endast kommer väga 2.7 kg och att han bara kommer vara 48 cm lång tror jag stämmer¨för magen/lillmannen är ju inte sååå stor så tror vi får en liten pojke =) Att han blir blå ögd och brunt hår tror jag det med både jag och Daniel är ju brunhåriga eller aa jag är ju mer mörkare idag än jag var när jag var mindre och Danne blir bara ljusare och ljusare hehe..
Att jag känner mig stressad vet ju typ alla hehe.. känns som jag inte hinner med något.. men nu har jag/vi fått hem allt nu är det bara lite blöjor, våtservetter och lotion och sådana små saker som ska handlas sen är allt klart =) Så stressen börjar avta nu.. Nu vill man bara att Liam ska komma. Speciellt nu när han blivit så stark så det känns som han ska sparka sönder mina revben =/ aj aj...
Men men det mesta tror jag stämmer så det återstår väl att se =)

Vill ni också testa? Trycka här!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Okej ska kolla om de finns här i sthlm.. :D

2008-10-14 @ 20:08:38
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaså, du ska göra en gipsmage :-) du får visa hur det blev sen.

I helgen har jag haft tjejmiddag. Pinsamt längesen jag träffade mina barndomskompisar. Jag bor på annan ort än dem så beror väl på det. Egentligen ingen bra ursäkt.

Sen lyckades jag bli sjuk i söndags så nu sitter man med världens ondaste hals. Ingen rolig kombo att vara höggravid och sjuk.

Vad har du själv hittat på i helgen?

2008-10-15 @ 10:59:04
URL: http://ambi.blogg.se/
Postat av: Anna

Usch, vill verkligen inte vara sjuk till bf. 2 månader dit ju. Hoppas verkligen inte att det stämmer.

Inget fel att sitta hemma med sin älskling och äta kladdkaka ju :) Finns värre sätt att spendera en helg på.

2008-10-17 @ 11:01:13
URL: http://ambi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan!

Tycker du också att gratis är gott? Vill du ha gratis presentkort från H&M, JC , Gina Tricot och Kikcs direkt hem i brevlådan? Gratis makeup och Gratis kläder är två sidor där du genom att värva vänner, göra olika erbjudanden och klicka in dig på olika hemsidor enkelt kan samla poäng till presentkort i ovanstående butiker. Medlemskapet är självklart gratis och du får 50 poäng när du registrerar dig!



För att bli medlem i Gratis kläder, klicka här:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=562



För att bli medlem i Gratis makeup, klicka här:

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=4280



Ha en trevlig kväll! :)

2008-10-17 @ 18:14:26

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0