15 September-08 (70 dagar kvar =))

Wiiiie nu är det bara 70 dagar kvar =) ååh vad jag längtar!!!!!! Och imorgon går man in i vecka 31
wihoo det börjar närma sig =D =D HAPPY!!!
---------
Var ju förra veckan och skrev in min på arbetsförmedlingen så idag var jag på möte hos min nya handläggare.. tackar gud att jag fick henne hon var verkligen underbar. Är ju som sagt arbetslös och vill inget hellre än att jobba men det är ju så jäkla svårt att hitta något nu när jag är gravid och speciellt nu när det bara är 2 månader kvar tills lillen kommer. Så hon frågade hur jag mår och så och jag sa som det var att jag mår till och från att jag har svin ont i min höft och väldigt trött. Egentligen skulle hon boka in min på en arbetsträff som dom ska ha nu den 18e men det struntade hon i för hon tyckte att det var lite onödigt att boka in mig och sedan så kan jag ändå inte jobba. Så hon sa till mig att gå till läkaren och få ett utlåtande från dom och sedan återkomma och därefter skulle vi göra en vidare planering. Så nu ska jag ringa till vårdcentralen imorgon och få en tid så jag kan få gå och kolla min rygg.. för detta går snart inte längre.. Har sååå fruktansvärt ont visa dagar/tider.. Och nu har foglossningen också börjat så allt kommer på en och samma gång.. Och har lite småvärkar till och från hela tiden också.. Men men får se vad läkaren säger. Efter af var vi och lämnade in moderskapsintyget hos fk =S hade helt glömmt bort det elelr rättarsagt jag visste inte att jag skulle lämna det till dom fast att jag inte arbetade min bm är inte så bra på att förklara vissa saker.. Ajja på fk så sa hon att hon skulle skicka/ge det medetsamma eftersom det inte är så lång tid kvar nu.. Efter allt så åkte vi hem och gick ner och handlade. Sedan hem och började med maten blev lasangette idag mm..gott gott =) Tänkte jag skulel göra kladdkaka idag igen men orkar inte.. Lillen har sparkat som f*n idag han har verkligen börjat få in såna fullträffar och håller kvar dom också skit länge så hela magen stramar som f*n hahaha.. ont men mysigt =) haha Imorgon ska vi på föräldrarkurs, spännande =)
Nej nu ska jag hoppa in i duschen sedan blir det läggdags ska upp tidigt imorgon. Puss o kram på er

Kommentarer
Postat av: tessan

åh saknar dej med älsklingen.

har så dårligt samvete för att vi inte hörs av så ofta =(

hur mår du o magen då? ser att den är enormt stor nu =D

puss

2008-09-16 @ 09:04:54
URL: http://theresericky.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hej. Gud så spännande med en liten. Lycka till =)

2008-09-16 @ 10:10:36
URL: http://ganemyr.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0