16 September-08 (69 dagar kvar =))

Yeaaah idag går man in i vecka 31 =) bara 9  veckor kvar =) thihi
Min lilla buse sparkar och har sig jätte mycket nu, och håller gärna kvar sparken också hehe.. Han är för go min lilla prins där inne =)
Var på föräldrarkursen idag också och det var ritkigt kul, Danne var också mycket nöjd när vi gick därifrån. Efter det gjorde vi lite ärenden sedan åkte vi hem till svärmor åt frukost och prata lite. Vi skulle egentligen åka till sjukhuset till Daniel's vän som blev knivskuren i ett "gängbråk" i söndags, men vi sket i det för igår var Dannes vän där och polisen stod utanför hans rum så att ingen fick komma in förräns dom förhört honom,, Så vi visste inte om dom gjort det än så vi tänkte att vi väntar några dagar till. iaf.. efter frukosten och det så åkte jag hem och Danne stannade kvar. Så nu sitter man här helt ensam och tittar på tv. Ska snart värma lite lasangette som blev över från igår.. sdan blir det idol och sedan sängen med en film.
Nää nu börjar det onda igen (fogglossning), orkar inte skriva aj aj aj.. =(
puss o kram på er

Magen v.30


Magen v.30 framifrån

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, man saknar magen faktiskt. Iof har jag ju en stor mage nu med, men det är ju inte samma sak :)

Vad ska er lille heta? Funderat på namn?

/Christine

2008-09-16 @ 19:58:40
URL: http://www.chrissansvardag.wordpress.com
Postat av: Anonym

Åh, en Liam. Det funderade vi också på, men som du vet, vi ändrade oss :)

/Christine

2008-09-16 @ 20:47:24

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0