18 September-08 (67 dagar kvar =))

Jaha.. idag vakna man klockan 8. Ringde vårdcentralen och beställde tid för min onda rygg.. Och eftersom dom inte hade tid förrens den 30e så fick jag en akuttid redan idag klockan 15. Och såklart skulle spårvagnen strula så jag kom några minuter försent iaf. gick fram till receptionen o betalade och fick gå och sätta mig och vänta på att läkaren skulle komma ut. Efter 20 minuter komer det ut en läkre o kallar in en annan patient och frågar om någon av oss andra heter Sandra jag bara ja.. han där ja du är sen du får gå och beställa en ny tid i receptionen jag baa :@ *kokade* jag va några minuter sen och du sitter inne på ditt rum hela jävla tiden. Fyfan vad sur jag blev :@ Så det blev inget läkarbesök idag.. och så klart så hade ju telefontiden gått ut när jag väl kom hem så får gå upp tidigt imorgon igen och ringa ush blir så sur för sånt..!!
Ajja efter det så kom svärmor och Danne o hämtade mig så åkte vi till en jobbmässa som vi tänkte vi skulle gå på men när vi kom tid så var det kö ända ut på gatan (alltså det stod typ 200 personer i kön) så vi sket i det. Så vi åkte hem igen och gick ner o handla lite.. Så nu håller man på med maten o gjort det i snart 2 timmar =S Håller på att göra bakpotatis och dom har varit inne i ugnen i 2 timmar nu  och fortfarande inte färdiga.. åååh är såå hungrig..
Nej nu ska jag fortsätta kolla på lyxfällan, o maten får vara klar nu så man kan sätta på Sex and the city snart också =) Äntligen så har den kommit med svenk text =D HAPPYY!!!!!!!!!!!!!! wihoo

Puss puss

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0