2 September-08 (83 dagar kvar=))

ush fyyy vad mätt jag är haha.. har precis ätit en full tallrik med pasta carbonara, innan dess också så gjorde jag kladdkaka så det blev det till efterrätt idag MUMS första gången jag gör det själv och guud vad god den blev =)
mums mums..

sitter nu och läser om denna "mordbranden" eller vad man nu ska kalla den i London på den miljadärsfamiljen, det som hände för några dagar sedan, ush det är så hemskt... nu har dom ju hittat övervakningsvideona och sett att det var pappan själv som gjorde allt själv =/ ush fyy han måste verkligen ha mått riktigt dåligt hemskt hemskt.. må dom vila i frid!!!
(Länk för att läsa: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3230933.ab )

Vaknade med världens smile idag =D hehe.. Danne kom in och väckte mig och då vaknade lillen också han börja sparka och sträcka på sig och det kännes så anorlunda idag att vakna upp än vad det gjorde igår.. Idag kunde jag kalla honom för Liam igårmorse var det "bara" älsklingen..  Det är helt sjukt vad jag älskar min ofödda son redan. Tänk vad sjukt det är att man kan älska en person som man Aldrig har träffat hehe.. ååh vad jag älskar honom <3 mammas fina pojke som jag brukar kalla honom =)  Vill att det ska vara november imorgon så jag kan få ligga och mysa med mitt lilla hjärta <3
är jag tjatig?? haha.. sorry vet att jags kriver samma sak 15 ggr men ååh jag är så förälskad =D
Ajja jag ska sluta tjata och gå och mysa lite och äta mer kladdkaka =) haha.. ha det bra där ute!!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Glöm nu inte att spara undan en bit kladdkaka till mig ;)

2008-09-02 @ 22:06:33
URL: http://thoughtsfromwithin.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0