23 September-08 (62 dagar kvar =))

Godmorgon everybody!

Just nu håller jag på att göra mig iordning ska snart åka till vårdcentralen och "undersöka" min onda rygg.. hoppas på att få bli sjukskriven så man slipper åka tilll arbetsforumet varje dag för att söka jobb.. fattar inte vrför en gravid kvinna i 8e månaden ska söka arbete??????! Det är ju förfan ingen som anställr mig nu.. och jag kan inte arbeta för den delen heller.. ba åka till arbetsforum o va där i ngn timme är som helvetet hur ska det då gå på ett arbete i 8 timmar??
Ajja sjukt värre =/ Hoppas jag blir sjukskriven för jag orkar verklgen inte mer.. har svinaont i ryggen och benen.
Men jag skriver mer sen.. måste kila iväg nu..

pusss och kram
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Uppdatering 23/9 klockan 17.30

Hmm.. sitter här mår PISS rentutsagt..
Skulle egentligen varit på ammningskursen idag klockan 8 imorse men den missade vi för att jag kunde som vanligt inte somna inatt pgr av min onda rygg och förvärkar.
men var iaf. på vårdcentralen och skulle kolla min rygg kom dit halv 10 ungefär (min tid var 10.45) men min idiot läkare kom ju såklart försent 30 minuter. grr..
Iaf. kom in och fick pratat.. och FYFAN vad sur/arg/ledsen jag är.. har gråtit hela dagen.
Jag gick ju till vårdecentralen för att få utlåtande ang. min rygg som min handläggare ville ha på arbetsförmedlingen.
Det ändå denna läkaren sa till mig var att jag inte hade ont och att jag verkligen INTE kommer bli sjukskriven o bla bla bla.. Hon tittade/undersökte inte mig elelr något utan det var hennes "svar" -du kommer inte bli sjukskriven du har inte så ont.. Jo du har kanske lite ont nu för att du är gravid men det går över.. Alltså VAAA hur fan kan hon sitta och berätta hur Jag mår? jag började stor tjuta för att jag kände mig så fruktansvärt kränkt vad säger hon då?
-Ammen nu får du faktiskt sluta gråta och svara på mina frågor.. Och då kunde jag inte hålla tyst jag sa till henne fattar du inte jag inte mår bra att jag har ont.. och jag svarar väl förfan på dina frågor.. men jag kan ju inte svara på någon om du inte ger mig någon.. Alltså fatta så jävla kaxig hon var. iaf efter många om och men så skrev hon ett "medicinskt underlag" som jag skulle ge till försäkringskassan så sa jag men jag har ingen "rätt" till några pengar från försäkringskassan varken föräldrarpenning eller sjukpenning hon där okej.. sedan gav hon mig papprena och sa att jag skulle gå till försäkringskassan och jag som inte är insatt i alla dessa sakerna gjorde ju som hon sa.. så jag fick dra mig ända bort till försäkringskassan också helt i jävla onödan. Hon på försäringskassan sa precis som jag sagt att jag inte var berättigad några pengar därifrån osv osv.. och när jag berättade hur illa bemött jag precis blivit utav min läkare så blev hon också upprörd och tyckte att det var fruktansvärt dåligt gjort.. för det första så har jag svin ont och gå hela den biten gör det inte speciellt lättare.. Alltså fyfan vad ledsen jag är.. känns som jag träffat djävulen idag alltså!!!!
Ska nog anmäla henne efter vi kommit hem från polen för sådär får inte en läkare göra.. eller??! Hon undersökte ju inte mig ens =/ hur fans ka hon då veta om jag har ont eller inte.??
Ajja orkar inte skriva/prata om det mer blir bara så upprörd.
Sen efter allt så åkte jag till kortedala för att gå på ett möte och är var man ju 1 timme förtidig så fick sitta och vänta i evigheter men men..
Men fyy vad ont jag har i kroppen nu.. känns som jag varit ute och arbetat i 2 dygn =/ är såå trött.. ush..

Såg ju på den Made of honor (brudens bäste man) härromdan och den var väl sådär.. känns som man redan sett den.. det var liksom en sådan klassiker som man redan i början fattar vad som ska/kommer hända.
och igår så såg jag äntligen på sex and the city filmen ååååh saknar verkligen serien.. filmen var väl sådär.. lite lång och man märker på skådisarna att det var film, alltså det var helt konstigt.. men aa den var bra iaf, men förlång.

nej nu ska jag gå och lägga mig i soffan och titta på våra bästa år.
puss o kram på er

går förästen in i vecka 32 idag =) ååh bara 8 veckor kvar tills bebis kommer =) Längtar!!
lägger upp bilden på magen senare ikväll eller imorgon

Kommentarer
Postat av: Therese

Gud va arg jag blev när jag läste ditt inlägg!!

ANMÄL HENNE!! Låt henne inte komma undan ostraffat! Tänk hur många som lider efter hennes "behandlingar". Tipsa gärna aftonbladet oxå :)

STOR KRAM!

2008-09-23 @ 22:07:57

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0