24 September-08 (61 dagar kvar =))

Hej hej!!
Allt bra med er? Ser att jag börjat få fler läsare =) Kul.. men hade varit roligare om ni skrivit något roligt i kommentarerna.. men men roligt att så många hittar hit =)


Vaknade för 2 timmar sen så känner mig fortfarande rätt så nyvaken hehe.. Men gud vad skönt det var att få sova, har fått sova hela natten idag =D happy!! hehe*

Började tvätta för en timme sen också ush hatar att tvätta finns inget tråkigare =/ men men om inte vi gör det vem gör det annars??! Kan ju faktiskt säga att jag har sådan pass tur som har Daniel han hjälper alltid till med tvätten så det är skönt =) han hjälper faktiskt till med allt här hemma.. Det är fördet mesta han som diskar (MEN det är också för att det baar är jag som lagar mat så då får han ta disken lite mer hehe* rättvisa var det här =P)

Gick in i vecka 32 igår ju =) ååh lillemannen kommer snart LÄNGTAR!!

Magen vecka 31



Magen vecka 31 framifrån


Hmm aa efter man tvättat så ska vi åka och lämna Cindy till babcia (Daniel's mormor (babcia på polska betyder mormor)) vi åker ju till polen imorgon jag Daniel, Krystyna och Tomas vi ska på bröllop =) kul ska bli kul och se hur "polska" bröllop går till nu har man ju snart sett allt hehe.. (var ju på konfermation i sommras) så det ska bli kul.. Men hmm.. känner ändå på ett sätt ingen lust alls.. har ju så fruktansvärt ont i ryggen och sitta så länge i bilen =/ Inte kul.. men aa vi får ta det lungt och stanna mycket.
ojdå måste ner i tvätten nu.
men ha en bra dag på er!!
puss och kram


Kommentarer
Postat av: Erla och nathalie

Kolla gärna in våran blogg, hoppas du får en bra dag!

2008-09-25 @ 01:12:37
URL: http://erlanochnattan.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0