25 September-08 (60 dagara kvar =))

Tjenixen alla glada =)

60 dagar kvar nu =)
ååååh vad mamma och pappa längtar efter dig vår lille prins <3

Idag åker vi till Polen och nu känns det lite bättre att åka iväg för nu är det fint väder också så hoppas bara att det är fint i polen med så man inte åker från det fina nu.
Ska faktiskt bli jätte skönt att komma iväg några dagar.. ska försöka ta lite bilder så ska ni får se det "fina" polen haha =P
Men nu måste jag packa det sista.. Men jag önskar er alla en fortsatt bra dag och en trevlig helg!!
Puss o kram på er 

Bjuder på 2 bilder på mig själv, var ju ett tag sen jag la upp bilder på mig själv så..!


    
(klicka på bilden för större bild)

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0