6 September-08 (79 dagar kvar =))

hello!!!

Inte skrivit på några dagar.. har inte mått så bra.. =/  har ju känt nu ett tag som jag ska bli sjuk men det bryter aldrig ut =S
Hatar att vara sjuk men jobbigt att gå såhär också,, men men har inte gjort så mkt.. har vartit på lite möte och idag var vi och handlade lite. Imorgon blir det sova länge sen ska jag och älsklingen gå en promenad har vi sagt om nu vädret tillåter =) 


Idag har man gått 201 dagar gravid =) haha sjukt.. Nu har vi bara 79 dagar kvar =) wiiie gud vad jag längtar.. Alltså finsn inget jag längtar mer till. Längtar efter att få träffa vår lilla Liam såååååååååååå mycket. Mamma's och pappa's lilla mirakel.

nej nu måste jag dra mig tillbacks, har bakat kladdkaka idag med den blev ju en hitt sist så passa på att göra ne ikväll också som vi kan ha till filmen vi ska titta på nu.. (vi ska kolla på Arkiv X's nya I want to belive)

Ta hand om er där ute!! kram kram


Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0