7 September-08 (78 Dagar kvar =))

Blev ingen promenad idag.. blev istället att vi låg kvar i sängen och mös istället =) Mysigt!!!
Älskar verkligen att bara ligga och mysa.
Nu sitter man här och ska snart börja med maten tänkte jag.. vet inte riktigt vad jag ska göra än har tagit fram köttfärs men vet inte vad jag ska göra med den??! Köttfärsås eller Lasangette??? Hmm thats the question.

Alltså det är helt sjukt vad världen börjar förändras jag är en sådan männsika som är inne och läser aftonbladet Varje dag.. och varje dag nu dom senaste två veckorna så har det stått om massa olika orkaner.. Alltså vad händer med jorden? Är så jäkla rädd att jorden ska gå under eller liknande snart för så mycket skit den får stå ut med. Hahaha låter sjukt men det är ju sant.. tänk efter vi har knappt något ozonlager kvar.. När det försvinner hur ska vi klara oss? Vi människor borde tänka lite mer på våra framtida barn och deras generation, hur vill vi att våra barn ska växa upp? Vill vi att dom ska leva länge? Osv osv.. alltså allt hänger på oss, människor. Många tänker men vadå vad hjälper det om jag åker kollektivt, vad hjälper det om jag kastar det i papperskorgen osv osv.. MEN TÄNK OM ALLA SKULLE TÄNKA SÅ??!
Du/jag/din mamma, pappa och din familj är också en hjälp vi ALLA måste hjälpas åt för att kunna förbättre världen.. Det hjälper inte bara med EN person..!!! SÅ ni som tänker att du inte gör någon skillnad tänk om du hjälper inte bara dig själv till att leva längre utan även din familj, vänner och dina framtida barn och deras barn.
Visst okej ska inte sitta här och predika för jag gör mycket fel själv men jag försöker iaf. Jag tänker på det och försöker förbättra mig för min egen skull och mina barns skull och deras framtid.

=S oj då vart kom det ifrån haha.. jag är sjuk ibland men aa tycker bara att det är fel att vissa människor tänker så.. Det är ju faktiskt framtiden vi pratar om. Det som har hänt har hänt men innan det är försent så måste vi hjälpas åt och göra denna värld till en bättre. Min åsikt iaf..
Nu ska jag börja med maten haha..

Kram på er

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0