3 Spetember-08 (82 dagar kvar =))

Aaa här har det inte hänt så mycket idag.. har mest legat på soffan och mått riktigt dåligt =/ Känns som jag ska bli sjuk och har kännt så nu i några veckor men det slår aldrig ut =/ Ajja hoppas det håller i sig några månader till.. Peppar peppar.

Satt och tittade på Idol innan alltså är det någon mer än jag som tyckte att det söög riktigt mkt?? Dom visade ju knappt dom som sjöng dom visade ju bara juryn =/ hoppas det är bättre nästa gång.. För detta var riktigt tråkigt.. Och juryn har jag ingen kommentar om, saknar den gamla eller så är det för att man är så van vid dom gamla. Ajja hoppas det är bätte nästa avsnitt!!

Nu börjar sex and the city så bye bye =) Kram kram

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0