8 September-08 (77 dagar kvar =))

Gick upp vid 10 tog på mig vid 11 kom svärmor och hämtade mig och älsklingen. Åkte till arbetsförmedlingen så jag kunnde skriva in mig.. sedan åkte vi till kyrkogården och la blommor och tände ljus för Roman (en vänn till Danne's familj) som gick bort förra året (2007-09-08). Hann tyvär bara träffa honom en gång innan han gick bort, men den lilla stund jag träffade honom märkte jag direkt att han var en härlig man. Vila i frid Roman <3 Du är mycket saknad.

Just nu sitter jag hemma hos svärmor och har precis tittat på kristallen. Tycker det va fel "årets bästa program" som vann.. jag röstade på andra avenyn men nej hjälpte inte =( En gammal arbetskamrat till mig är med i serien =) Fortesa Hoti heter hon, hon spelar Roxana Nilsson =)

nej nu ska jag vara lite social.. hehe..
puss o kram på er

Kommentarer

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0