1 September-08 (84 dagar kvar =))

Idag är det ny månad och ny vecka =) Är i vecka 29 idag och har gått in i månad 7 =) Wiiee det börjar närma sig =) =)
idag var jag och älsklingen på det efterlängtade ultraljudet =) ååh vår lilla älskling är så fin.. Och vi tog reda på könet och det är en liten prins där inne i min mage =) åååh vår lilla Liam, mamma och pappa längtar sååååå mycket efter dig <3
Vi tog ultraljudet på dvd så nu ska jag försöka lägga in den på datan så inom kort lägger jag in inspelningen här så ni kan får se =)

Efter vi vart på ultraljudet så åkte vi in till stan för att byta spårvagn men jag kunde ju inte hålla mig var baa tvungen att gå in och köpa några killkläder =) Är dom inte föööör söta =)

Beige munkjacka, och blåa jeans


Ljusblåttset munkjacka och byxa och vita+ljusblå+mörkgrå strumpor


Är sååå glad över inköpen idag =) längtar baa tills vi har lillen i dom =)
och som sagt allting såg jätte bra ut...

Mätningen från idag:
BPD (huvudmåttet):
75 mm
Femur (lårbensmåttet): 53 mm
AD (magmåttet): 73 mm
Vikt på älsklingen: 1142 gram
Placentaläge (livmodern): Bakväggen
Fosterläge: Huvud (neråt)
Fostervatten: Normal fostervattenmått
Utlåtande: Kommer på egen begäran U-ljuds profil u.a. En pojke ses sonografiskt

Magen från vecka 28


Magen v.28 framifrån


 


Kommentarer
Postat av: nadja - leijas mamma

svar: Nej, ingen aning alls! =/ jag meddelar

2008-09-02 @ 18:09:42
URL: http://nadja92.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0