9 September-08 (76 dagar kvar =))

yeaaahyy =) Går in i veck 30 IDAG =) wihoo 10 veckor kvar LÄNGTARR!!!
Har även börjat få lite förvärkar, =) nu känner man verkligen att det börjar närma sig. Och lillkillen ligger och sparkar där inne som aldrig förr mitt lilla hjärta <3.. men han har börjat få jätte mycket hicka nu på sistonde =/ förstår inte varför =/ jag äter inget annorlunda än vad jag gjort tidigare =/ men men.. skönt iaf. att man känner av honom iaf =) Min lilla prins<3
---
Idag har vi inte gjort så mycket var och pratade med en studievägledare om olika skolor och utbildningar, men inget man tände på.. Men men.. Juste svärmor kom ju hem från sin resa i förrgår, och GUUUUD vad söta kläder hon har köpt till lillkillen såå sööta.. Lägger ut bild sen på vad vi fick.. Det var inte lite precis hehe =)
Nej nu ska jag titta klart på So you think you can dance.. kram på er!!

Magen v.29


Magen vecka 29 framifrån


Kommentarer
Postat av: Anna

Kikar in och grattar till er graviditet! Jag ser att vi ska få våra prinsar ungefär samtidigt.

Visst är det skönt att det börjar närma sig slutet nu?! Men nu kommer det dessvärre att kännas som om de sista veckorna går i snigelfart.. Åtminstånde kände jag så under min första graviditet.

Kul att kunna följa någon som är gravid i ungefär samma vecka som man själv.



Varma hälsningar /Anna

2008-09-10 @ 11:38:24
URL: http://anwix.bloggagratis.se
Postat av: christine

Vet inte hur jag kom in hit, men men. Om jag ändå är här passar jag på att gratta till bullen i ugnen. Saknar gravidmagen (har en Milton på snart 8 mån).

Ha en bra dag!

2008-09-16 @ 09:15:34
URL: http://www.chrissansvardag.wordpress.com

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0