@ # % ! ?

Grrrr är såå sur ledsen besviken arg grrr vet inte vart jag ska bli av,,???!!!
Hur fan kan han göra så? JÄVLA AS!!! grrr jag vill bara ........................ jaa ska inte änns nämna det men fyfan vad arg jag är. Jag hoppas verkligen inte jag träffar på det där odjuret igen för då fyfan det kommer gå RIKTIGT ILLA DÅ!!!!

ooooh har kokat hela dagen. Fyfan.

har försökt att ringa dig men antingen så sover du eller så vill du inte prata i tron om att jag ska säga "vad va det jag sa" eller liknande men det kommer jag inte säga utan jag säger bara hoppas verkligen att du förstår nu att du verkligen måste ta hand om dej. Jag vet att du vet att jag själv har varit där och jag vet att du inte vill bli "jämnförd" med mig "man lär sig av sina egna misstag" men gumman .. jaa... jag hoppas inte du glömt att det är Vi(familjen) som VERKLIGEN älskar dig och det kommer vi alltid att göra! Oavsätt vad men gumman snälla för din och våran skull va rädd om dej <3 <3 Tänker på dej! 
ÄLSKAR DIG SYSTER GLÖM ALDRIG ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

vad är det som händer??

2009-04-12 @ 22:15:34
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0