Ingen rubrik?!

Hallo!
Ja som sagt så har jag inte orkat skriva så mycket på sistonde. Vet inte vad som hänt? Har öppnat bloggen för att jag kännt för att skriva lite men sedan när jagväl ska skriva så vet jag inte alls vad jag ska skriva. Har inte gjort så mycket nu på sistonde mest bara varit ute och hemma. Har sååå mycket att fixa till dopet har fortfarande inte hittat dopklänning till Liam hittade en SVIIIINIGT FIN men den går på 1400:- och det VÄGRAR Danne ge. Medans jag menar på att det är en klänning som ALLA våra barn och barnbarn och barnbarnsbarn ska använda men hmm han förstår inte det riktigt.. Iaf så nu sitter man och letar efter någon billigare men finns ju inga fina och sedan går dom ju ändå på minst 700:- (om man ska ha en någorlunda fin) Men men får väl försöka övertala honom eller något hehe =P (om du läsare har något förslag eller vet något ställe med fina dopklänningar så snälla skriv!!! hehe)
Sedan ringde prästen i ondags och började prata om att det blirvit något tokigt angående den 17e för då ska dom ha någon kabare typ haha nej men alltså det ska va sån dopdag eller vad det hette. Barn som ska sjunga och prästen ska prata om gud och varför man döper osv osv och detta skulle vara 11.30 så hon frågade om jag ville detta istället? Jag bara jaha vadå så det finns ingen tid klockan 13.00? Nej säger hon eller jo om de andra föräldrarna också säger nej så får det bli klockan 13 annars blir det 11.30 GRR blir så jävla arg det ska ALLTID hända mig/oss fattar inte =/
Jag HOPPAS verkligen att de andra föräldrarna säger NEJ för jag vill inte ha sånt långt dop. Men men jag kan ju inte göra så mycket bara hoppas.

Jaa var på bvc i torsdags nu väger Liam 6720 gram och är 64 cm lång och huvudomfånget är 42 cm :) ♥mammas favorit♥
Nej nu vakna lillkillen. Skriver kanske sen igen?! Annars får ni ha en fortsatt bra helg.


Dopklänningen jag vill ha. Visst är den Underbar?!


Kolla in denna underbara pojken :) ♥ Mamma ÄLSKAR dig Liam ♥♥

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Gumman, måste ju hålla med Danne att det är helt tokigt att ge 1400:- för en klänning som han kommer att använda så kort stund. Men visst är klänningen fin men den är väldigt flickig. Han är ju en stor kille nu. Minns du att på Amandas dop döptes en pojke samtidigt och han var oxå i Liams storlek, han hade inte dopklänning utan en snygg blå, tror det var, någon slags mjukis sammetskostym. Det var jättesnyggt. Kanske något du kan tänka dej?

Kram från mormor

2009-04-18 @ 18:41:20
Postat av: Zelfijes Mamma

Ja du Sandra, måste nog hålla med mormor, tyckte klänningen va lite väl "flickig". Det går nog lika bra med en liten söt kostym, hade vatt fett coolt asså =) menmen, valet e endå ditt =) Kramisar

2009-04-18 @ 21:23:32
URL: http://misshoti.blogg.se/
Postat av: Yasemin

dop klänningen var jätte fin men lite väl dyrt .. prata med han .. tror du har chansen att övertala honom hehhe .. jag har aldrig varit på något dop faktiskt så jag vet inte hur man bär sig åt .. men kostym hade varit häftigt men dop klänning är det traditioella vad jag har för mig .. lycka till snäckan

2009-04-18 @ 22:42:07
URL: http://saganomyasemin.blogg.se/
Postat av: therese

Hej.. vi köpte en på linuslotta.com kostade 299 kr. Lagom tyckte vi..o helt ok. oxå fick man både rosa o blå band till,så man kan ha den senare oxå. bara ett tips. kram

2009-04-19 @ 10:08:46
URL: http://tessisenanalicia.blogg.se/
Postat av: therese

Hej.. vi köpte en på linuslotta.com kostade 299 kr. Lagom tyckte vi..o helt ok. oxå fick man både rosa o blå band till,så man kan ha den senare oxå. bara ett tips. kram

2009-04-19 @ 10:09:34
URL: http://tessisenanalicia.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej gumman! Förstår att du blir stressad när sånt händer (dopcermonin), man ju veta! Grrr

Ang. dopklänning så håller jag helt med mormor, klänningen var fin men flickig. Kostym hade varit mer passande eftersom han faktiskt är stor nu. vanligtvis blir de döpta vid tremånaders ålder...ok, vic var 6 mån...men han var ju sååå liten.... jag kan hjälpa dig leta om du vill...

Ha det bra, kram

2009-04-19 @ 10:41:41
URL: http://happylotta.blogspot.com
Postat av: Lotta

Glömde ju...vill ni att jag ska göra tre runda tårtor eller en stor fyrkantig? (Typ braspannan).

Jag har provat att göra egen marsipan...och det blev jättebra... Så min tanke är typ prinsesstårta fast med ljusblå marsipan, ok?

2009-04-19 @ 10:44:55
URL: http://happylotta.blogspot.com
Postat av: Leinda

hehe aa ingen aning vart man hittar dopklänningar

men nids4kids brukar ju ha de mesta så värt o checka jo vi ska döpa honom nu den 24/5 när är det dags för er & Liam då? Själv ska vi ha nån klänning i jimmys släkt :S inte ens sätt den än så hoppas den e nice haha.. Kramen

2009-04-19 @ 11:27:03
URL: http://leinda.blogg.se/
Postat av: Lady Gagas fanblogg

fin dopklänning.har också en pojke på 1 år..men han döptes när han var 9 månader så blev fina byxor och skjorta:)

2009-04-19 @ 14:56:53
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/
Postat av: Altina

Hej Sandra.

Så kul att du skrev :D Tack så mycket! Ja det var längesen. Visste inte att du fått en liten bebis. Så sööt! =)

Hoppas allt är bra med dig.

Tack för bok-tipsen, ska ta och läsa några av dom. Puss & kram.

2009-04-20 @ 16:38:21
URL: http://altina.blogg.se/
Postat av: linda

hej,

undrar vart du sett den fina dopklänningen och vilket märke den är...söker oxå en och den du lagt upp här är dunder fin.

Den kanske går att beställa på nätet eller så...tacksam för lite info.

stötte på din blogg när jag googlade doplänningar..

2010-06-11 @ 20:29:38
Postat av: Raija

Hejsan!



Den vackra dopklänningen kommer ifrån min butik jag har på internet. Du får jättegärna gå in och titta på alla de olika modellerna jag har. Http://dopgalleriet.se



Tack även thestoryinside för att du har skrivit om en om mina dopklänningar.

2010-06-16 @ 00:07:15
URL: http://dopgalleriet.se
Postat av: Raija

Det blev fel adress. Detta är den riktiga. www.dopgalleriet.se

2010-06-16 @ 00:08:57
URL: http://www.dopgalleriet.se
Postat av: Fatma

Hej!

Tänkte höra med dig vart man kan köpa dopkläningen som du har på din sida..



Mvh



Fatma

2011-08-20 @ 14:25:41
Postat av: Samar

Hej. Klänningen var riktigt fin!! Vart finns den att köpa??? =)

2011-10-12 @ 15:12:20

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0