♥ Liam 4 månader idag ♥

Hej Sötnosar!
Förlåt att jag inte skrev igår men fick ju som sagt besök igår utav Jessica och hennes flicka Evelina. Så de kom vid 3 tiden igår så gick vi ner till torget för att köpa lite fika sedan åkte vi hem till oss satt o snacka och hade det riktigt trevligt.. Danne stack ju hem till sin mamma/bror. Iaf så vi satt här och snacka och eftersom Danne var hos sin mamma så åt han där och varken jag eller Jessica bestämde oss att vi skulle beställa pizza vilket vi också gjorde men det vi inte märkte av var klockan haha så när vi ätit klart var klockan redan halv 22 så de fick stanna över här :) Så vi har typ legat och snackat hela natten.. Trevligt trevligt..
Var på bvc imorse också och jag kan ju säga att jag verkligen är SVINIGT trött :( Ajja mig själv att skylla men nu ligger jag och Liam o sängen Liam sover och då tänkte jag att jag skulle hinna uppdatera lite :)


Och ska ju även skriva att Liam blir 4 månader idag :) herregud min lilla prins redan 4 månader :D
Han ska få sin första smakportion/sked sen när pappa kommer hem :) Och då kommer det absolut upp bilder och ev. en video också kanske ?! Ska bli så kul och se hans reaktion/min thihi lilla gubben.

Nej nu ska jag sluta här om jag ska få annat gjort inna Liam vaknar, men här kommer lite bilder bla. från igår..

Liam ligger och leker med fötterna :)

Liam i sin nya overall han fick ifrån "Vi föräldrar"

Liam och Evelina skrattar åt varandra haha

Liam & Evelina håller handen

lika barn leka bäst?! Eller vad är det man säger? =P hehe

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis på 4 månadersdagen, lilla Liam!

Hoppas vi får se dig snart...många kramar från gammelmoster och pyssling Victor...

2009-04-03 @ 20:54:36
URL: http://happylotta.blogspot.com
Postat av: cassandra

Då får man ju ta och gratulera i efterskott =) ja det gör det verkligen, man hänger inte riktigt med, men som du säger, det e så roligt. Och det händer nya saker nästan varje dag hehe =)

2009-04-04 @ 13:44:27
URL: http://cassandraochantonijo.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0