Upd. och bilder på prinsen

Ja nu har typ alla fått mig att ändra mig ang. klänningen visst den är äl kanske lite dyr men det är ju trots allt något som håller i massa massa år. Men men nu har vi gjort ett försök att den min moster har ska passa så nu får vi finbesök på lördag utav min mormor & morfar och mosterLotta och lilleman Victor :-) Längtar såå mycket.
Och jag HOPPAS verkligen att den klänningen passar för det är ju ändå familjeklänning :)

Jaa annars har väl det inte hänt så mycket. Har mesta dels bara lekt med Liam. Idag var det meningen att vi skulle tvätta men ja det blev inget med det haha.. försov oss.. :-P
Imorgon ska jag ev. träffa Jessica och Evelina. Blir att åka in till stan som vanligt hehe.. har fortfarande inte lämnat tillbacks klädrna vi fick ifrån Daniel's farbror. Tror nog att vi bytar ut kläderna till en jacka för det behöver verkligen Liam nu. Lite synd att han ska ligga med sin varm overall mitt på dagern när det är som varmast. Kvällarna är ju kalla men under dagen blir det lite varmt.

Nej nu ska jag starta grillen. Blir flintastek med grekisk sallad och potatissallad idag :) MUMS!!!!

Lite bilder på prinsen också såklart :)


Kommentarer
Postat av: Leinda

Aaa ne en rosa är väl inte helt shysst att ta på honom :D

Blev de en trip till nids4kids då? i sånna fall hittade du någon fin där! :)

Vilka fina bilder du har fått på honom

2009-04-21 @ 20:37:34
URL: http://leinda.blogg.se/
Postat av: Liams Pappa

Jag har världens finaste son! -Stolt! :)



Älskar er båda! <33

2009-04-22 @ 04:26:49
Postat av: Lotta

Ska bli skoj o träffa er på lördag :) Då kan vi prata lite om tårtorna... oxå hoppas vi att dopklänningen passar!



Ha det bra, Lotta & Victor

2009-04-22 @ 09:54:08
URL: http://happylotta.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej jag läser din blog lite då och då.. gullig liten prins du har. Du är skåning va? ha det så bra

2009-04-22 @ 11:15:36
URL: http://malabuz.blogg.se/
Postat av: hanna

nej foglossning är det inte! men i dag har jag lnappt kännt något. så kanske lugnat ner sig lite igen :) och änu en gång...underbara bilder på liam :)

2009-04-22 @ 16:16:18
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/
Postat av: Tia

Heeej. du kanske inte kommer ihåg mig.. Tia, Walters x.. =) ville bara gratulera till din son.. =) lite sent kanske men men =) Kul! =)

2009-04-23 @ 17:03:36
URL: http://martina86.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0