Video/Bilder på min favoritkille ♥ ♥

Vet att klockan är mycket men har inte haft tid att skriva förräns nu.. Och bättre sent än aldrig inesant?!
Iaf. Igår åkte jag och Liam bort till Allum och mötte upp Daniella och gänget så gick vi runt och titta lite sedan gick vi och åt inte smart egetnligen hade ju bestämmt med älsklingen att vi skulle grilla kyckling när jag kom hem men jaa jag kom inte hem förräns 8-9 på kvällen tog fel buss så åkte runt hela f'cking Göteborg :@ så det blev ingen grillning stekte den vanligt istället.. Får grilla kyckling en annan dag.
Gav ju även Liam sin första smakportion igår :) haha lilla gubben vilka miner han gjorde :) sötnöt <3<3
Och filmade gjorde jag såklart (eller ja Danne)

Idag har vi inte gjort så mycket jag har bara lekt och myst med Liam. Gick ner till toget och lämnade tillbacks lite kläder och köpte lite mat. Provade att sätta Liam i selet och där satt han hele vägen hem och tillbacks :) Lilla gubben <3 <3

Nej ush nu måste jag verkligen försöka natta Liam han har sovit ca 2 timmar idag bara annars har han varit vaken hela dagen idag så måste verkligen få honom i säng nu så att jag också kommer i säng. Är svinigt trött. Så godnatt
---------------------------------------
Liam får sin första smakportion
 
Liam 31 Mars-09
 

Nu bllir det lite bilder...

Liam ligger och busar...


...Och helt plötsligt ligger han på knä :-O
*herregud lilla gubben börjar nog snart krypa :)

Och såhär hittar man Liam sovandes nu förtiden haha
--han är lik sin mamma på något  :)

Här ligger han och snuttar med snutten
(första gången han snutta sig till sömns med snutten)

På restaurangen igår sitter i en barnstol för första gången hehe
det tyckte han verkligen va skojj

Lilllegubben imorse


Vi gick ner och handlade förut och då satt han i selet hela vägen dit och hela vägen hem det tyckte han verkligen om

Så somnade han ju såklart när vi var 1 minut från dörren men när jag la honom ifrån mig så vakna han ju hehe

Kommentarer
Postat av: hanna

ja man verkligen smälter med detsamma!!!

2009-04-07 @ 10:39:10
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/
Postat av: tessan

naaaw så fina ni är gumman..

puss

2009-04-07 @ 11:52:05
URL: http://theresericky.blogg.se/
Postat av: Yasemin

vad duktig han är som redan börjat äta.. hehe .. förresten är det tungt att bära med bär selet eller ? ryggen kanske ?

2009-04-07 @ 19:46:29
URL: http://saganomyasemin.blogg.se/

Skriv en rad HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (endast jag som ser den)

Blogg-adress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0